Gå til innhold

Eget rallycross forum

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei, vet det er et bilcross/rallycrossforum her, men det er 99% bilcross innpå der.

Dette kan skyldes at det virker som det er mange "yngre" der inne som har innlegg av varierende karakter.

Dette gjør at de som driver med rallycross holder seg unna, tror jeg.

Bilcross og rallycross er også egentlig veldig forskjellig med tanke på bilene og nivået og delene som brukes.

En bilcrossbil ligger på 5000,- - 20.000,- mens du må ut med 75.000,- - 200.000,- for en RCN bil.

Dvs at det egentlig ikke SÅ mye til felles i disse to klassene.

Vi har ikke et veldig bra rallycrossforum i Norge som jeg har funnet.

Derfor mener jeg at om dere skiller det ut for seg selv, og gjerne har kjøp/salg som en underkategori, så vil dette bli populært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne funka det. og reklamert for det på f.eks motorsportavisen, der er det jo stor aktivitet innen RCN og Supernasjonal, men det er et forum uten mulighet for bilder osv. fått mange av de inn her så hadde dere i RCN hatt et knall forum.. i bc miljø er vel detta vi har her det beste bilcrossforumet. selv om vi er få som skriver i bc forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er over 8000 innlegg i det forumet, jeg har ingen planer om å begynne sile ut hva som er bilcross eller rallycross der inne for så putte det i et eget rallycross-forum.

Ser ikke for meg at veldig mange her inne kjører aktivt med rallycross, så løsningen blir å bruke eksisterende forumet..

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da har du missforstått litt, for det er ingen som mener at du trenger å flytte gamle innlegg.

Grunnen til at det ikke er så mange her inne som driver med det, er vel nettopp det jeg sier, at det er for mye svada i det eksisterende forumet.

Men om dette ikke er noe dere gidder, så er det vel ikke noe å gjøre ved det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da har du missforstått litt, for det er ingen som mener at du trenger å flytte gamle innlegg.

Grunnen til at det ikke er så mange her inne som driver med det, er vel nettopp det jeg sier, at det er for mye svada i det eksisterende forumet.

Men om dette ikke er noe dere gidder, så er det vel ikke noe å gjøre ved det.

Så det du sier er at de eksisterende rallycross-trådene skal fortsette og at vi i tillegg skal ha et annet Rallycross-forum?

Kan godt lage et nytt Rallycross-forum, men det blir jo litt rart med to forum..

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jer ser tankegangen om at det kan bli rart å ha det to plasser ja.

Men jeg kan godt tilby meg å flytte over trådene om dere ikke har tid.

For jeg tror at om folk i miljøet får vite om at det er et eget forum her,

så vil de bruke det, da forumet her er mye bedre enn de eksisterende med tanke på utseende, funksjoner osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider