kimahlsen Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Noen som vet omet bra og billig sted i Bergen som tar på seg polering av bil?:happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Kjenner en på Askøy som er meget dyktig, og rimelig i forhold til kvaliteten han leverer. Send meg en PM så skal du få epostadressen. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 Bergen billakkering Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Kjenner en på Askøy som er meget dyktig, og rimelig i forhold til kvaliteten han leverer. Send meg en PM så skal du få epostadressen. den kan jeg skrive under på Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 http://www.kokstadbilpleie.no/ Ditec anbefales ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 http://www.kokstadbilpleie.no/ Ditec anbefales ;) Ser ut som de har "skikkelig" bilpleie der også (Meguiar's) så da kan de som ikke vil ha Ditec også bruke dem ;) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 i garasjen på lagunen er det vel åpnet et bilpleie senter. http://www.handzon.no/Produkter/ProdukterLagunen/Bilpleie/Polering/tabid/883/language/nb-NO/Default.aspx Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Ville ikke polert den i garagen på lagunen...sett hvordan de gjør det og ser ikke bra ut. Bergen billakkering har Meguiars og skikkelig utstyr til polering og lakkforsegling pluss dyktige folk. Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 bare fordi noen har noen flasker med Meguiars så betyr ikke det at de gjør bra arbeid jeg ville tatt kontakt med han på askøy når som helst før jeg tok kontakt med noen andre her i byen. kollega sin bil er ditech-behandlet, min er scholl+vertua bond+e-zyme behandlet, min beader mer enn hans, er blankere og finere Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Ville ikke polert den i garagen på lagunen...sett hvordan de gjør det og ser ikke bra ut.Bergen billakkering har Meguiars og skikkelig utstyr til polering og lakkforsegling pluss dyktige folk. hvor holder de til ? ikke samme firma som bergen bilskadesenter vell ?? henger meg på kommentaren om handzzzzzon...... ikke bra Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Bergen Billakkering ligger i Møllendalsveien rett ved Falken.Samme bygg som Damsgård karosseri. Kommer jo helt ann på hvor nøye man vil være med en polering.Noen ønsker 20 timers jobb,mens noen bare vil shine og vokse den før vinteren... Hadde aldri giddet å bruke så mange timer på min bil.Skulle klart å få den like blank og fin på 4 timer....;) Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Bergen Billakkering ligger i Møllendalsveien rett ved Falken.Samme bygg som Damsgård karosseri. Kommer jo helt ann på hvor nøye man vil være med en polering.Noen ønsker 20 timers jobb,mens noen bare vil shine og vokse den før vinteren... Hadde aldri giddet å bruke så mange timer på min bil.Skulle klart å få den like blank og fin på 4 timer....;) lykke til vi brukte 9 timer, to som jobbet med hver vår Makita Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Bergen Billakkering ligger i Hadde aldri giddet å bruke så mange timer på min bil.Skulle klart å få den like blank og fin på 4 timer....;) I så tilfelle kan du tydeligvis noe ingen andre i denne verden kan.. Forøvrig er det vel ikke bare "blank og fin" bilen blir etter 15-20-25 timer, den er detailed. Lakk korrigert med 2-3 steg samt langtidsbeskyttet med LSP, interiør renset og behandlet, dekk, hjulbrønner, felger, lister, vinduer, motorrom, enderør, osv osv. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Han som polerer på Askøy, er det noen som kan sende meg en PM med navn og sånn på han? Er han grådig dyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Han som polerer på Askøy, er det noen som kan sende meg en PM med navn og sånn på han? Er han grådig dyr? PM er sendt Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg