Oddgeir.L Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Nå har jeg anskaffet et turbokit til en mb 2,3 -16v. Dette kittet inneholder; manifoil, turbo, eksos, rør, intercooler, prog bensinregulator, 4 stk 400cc dyser, fuelrail og dumpventil. Jeg lurer litt på endel ting før prosjektet påbegynnes, og tar imot hjelp og forslag med stor takk Hvor lenge holder originale kammer og ventiler med? Jeg kunne tenkt meg å porte toppen, sette inn en metalpakning, og dreie ned de originale stemplene hvis de er holdbare da? Hva slags sprut anbefalles/tilleggssprut? Dette skal ikke bli noe værstingbygge, men en effekt på 250-350hk er akseptabelt. Mvh Oddgeir Låksrud :D :D :op Siter Boobies (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Har hørt at 2.5-16 er en bedre motor å turbo-konvertere pga. den har smidde stempel. Men om dette stemmer kan jeg ikke garantere. Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.