Gå til innhold

JapseTreff 2004

Ranger emnet

Darkstar

Anbefalte innlegg

det må bli noe av.. må ha ennå en grund til å dra robert over fjellet med starion sin!! hehe :)

pluss.. blod trimma japse biler er tøft.. men seff.. ikke så tøft som en amcar!! (og den trenger ikke å være stylet og/eller trimma..hehe)

fra spøk til revolver.. hva er ryktene..blir det noe av eller ikke?? noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene sier til at det mest sansynelighvis ikke blir på våler, da kravene der er helt sinsyke. Mange orginal biler vill få problemer med støy kravene osv.

De ser på rudskogen som et alternativ, men vi får se. Er en del av gutta som var litt leie etter ifjor. Ble litt lite banekjøring, og lite penger i kassa, etter hva jeg kunne forstå.

Men så er det et japsetreff i sverige i juni en gang. Ditt skal jeg i allefall. Hvis bilen er ferdig da. Vell den må det ;)

Så er det vell noe annet utover sommern i sverige.

Men time vill tell.

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja!

Det blir vel sannsynligvis ikke Våler i år, da kravene er blitt om mulig enda strengere. :(

Vi er i dialog med dem, men det lover vel ikke så veldig bra.

Vi har vel ikke helt funnet ut hva vi gjør i år, men et eller annet blir det nok.

Hvertfall en god del kvelder på bane, med lite publikum og sjåfører som kan oppføre seg. :D

Det kommer mer info senere, når vi har stablet klubben på bena igjen med et skikkelig styre og det klør i gassbenet. :)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som har lyst til å være med på japsetreff for å møte flere mx5/miataer, pluss at et kjørekurs på bane hadde hvert kjekt.

Men japsetreff i sverige høres interessant ut, noe mer info jantore?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

eirikoo, jeg er klar for sånne ettermiddagstreff :D

fine opplegg det...

Jupp, det fungerer veldig bra!

Er vi relativt få biler, får vi så mye kjøretid vi bare gidder.

skal jo prøve å huske på å informere dere.

Men dette blir som sagt små treff uten publikum i noe særlig grad, og 20-25 biler maks.

Når det gjelder et større Japsetreff, så får vi bare se hva tiden bringer. :cool:

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Jupp, det fungerer veldig bra!

Er vi relativt få biler, får vi så mye kjøretid vi bare gidder.

skal jo prøve å huske på å informere dere.

Men dette blir som sagt små treff uten publikum i noe særlig grad, og 20-25 biler maks.

Når det gjelder et større Japsetreff, så får vi bare se hva tiden bringer. :cool:

eirikoo, dette må dere jo bare få på plass :) Selv jeg som egentlig ikke liker ris, langkornet eller hurtig, setter jo pris på å komme på treffene deres ;)

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gringo

eirikoo, dette må dere jo bare få på plass :) Selv jeg som egentlig ikke liker ris, langkornet eller hurtig, setter jo pris på å komme på treffene deres ;)

Vi får prøve.. :)

Skap-riskoker-fan? :D

Hurtigriskokere er jo kult det da. Jeg har jo forøvrig Audi selv om jeg ikke liker Audi. ;)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider