Gå til innhold

JapseTreff 2004

Ranger emnet

Darkstar

Anbefalte innlegg

Originally posted by ozzy

Det må jo bli japsetreff!!!! Er en fin trening for de som skal kjøre på gatebil for eksempel:D

hvis man må bruke et så stort treff for å "øve" seg til gatebil. så foreslår jeg at du legger igjen kjøre hanskene hjemme.... det er da mengder av små kjøre treff i løpet av sommern. var på banen totalt 11 ganger i sommer jeg... og da kjørte jeg verken på gatebil i mai, eller japse treffet eller bilforumet.net treffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japsetreff på Våler ser stygt ut. Dette pga konsesjonsregler om kategorisering av treff. Vi 8 som stilte med personlig økonomi og mange timer med jobb i fjor, har ikke budsjett på 100k + mannskap til å dra igang nytt japsetreff - slik reglene tilsier. Kanskje på Rudskogen? (selvom dem sier de har like regler..??)'

Har telefonisk date med NT (våler) på mandag. Forhåpentligvis får jeg en bedre utredning om evt nye regler da.

Det jeg vet hittils, er at det blir strengere med tanke på støy. Loffvarmere og integraer med åpent luftfilter (hehe) blir banned...

Men det skal mye til at det ikke blir ettermiddas treff på Våler da! -eller hur eirikoo? hehe

MEN, i fjor dro jeg igang 3-4 ettermiddaskjøringer, og det var ikke mange herfra (bilforumet) som stilte! Mange med stor munn, men lite guts dessverre. Bare flaks forhindret at målsetningen om å gå i 0, ikke sprakk! Dette var non-profitt arr.

(se også på kjøringene "bil på bane" og bilformet.net arrangerte. -> ikke akkurat overbefolkede)

Så jeg håper folk til sommern er mer villige.

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbothomas

Men det skal mye til at det ikke blir ettermiddas treff på Våler da! -eller hur eirikoo? hehe

tipper vi får kjørt oss litt der ja. :D

Men det er sant som du sier, det er kjempeinteresse når man lodder stemningen, men når kjøringen kommer, er det få som stiller annet enn oss i den 'harde kjernen'.

Det er seriøst bare å stille når vi har en slik kveld, det er ikke farlig, og dere blir tatt hensyn til på banen.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

tipper vi får kjørt oss litt der ja. :D

Men det er sant som du sier, det er kjempeinteresse når man lodder stemningen, men når kjøringen kommer, er det få som stiller annet enn oss i den 'harde kjernen'.

Det er seriøst bare å stille når vi har en slik kveld, det er ikke farlig, og dere blir tatt hensyn til på banen.

Bare synd at noen av oss med trimma biler, må kvele eksosen for å få lov til å kjøre på våler nesten uansett. Eneste gangen bilen min får lov til å kjøre på våler blir nokk gatebil.

Kjipe folk de på våler

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvad Fanken? Dere klager over støybegrensning på en motorsportbane (som dere har FLUST av), og her oppe må vi vurdere om vi skal tørre å småsladde litt i Breivika (industriområde, KRYR av snut der), eller om vi skal kjøre milevis unna byen for å finne en 2*3 meter stor parkeringsplass for å kjøre på?

You make me s-i-c-k!

EDIT på forhånd: Jeg er ikke så sint som det høres ut som. *klemmepå bilforumet.net* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider