Gå til innhold

FM3 - 70 /80s GT series - På tide med race igjen...

Ranger emnet

RBrambo

Anbefalte innlegg

Heftig plassbytting der ja, men gikk jo bra. Var vel ingen som ble påkjørt eller snurret det jeg fikk med meg i hvertfall. Noe kontakt var det vel, men ingen store greier.

Var heftig å ligge bak dere inn i hårnåla, 3 Porscher ved siden av hverandre inn i svingen. En forsvant rett fram og ut i grusen, ikke lett å se hvordan det skjedde men, race incident...

GTFIVE snurret vel en runde eller 2 etterpå, var nesten så jeg huket han da. Skyggen der gjorde at jeg ikke så han før det nesten var for seint, var ikke mange cm. klaring der.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

denne serien liker jeg skikkeli godt..er en utrolig vanskelig serie for bilene er tongkjørte som f... pluss att deler av feltet er meget dyktie.gtfive.tifosi og hoccy er noen råskinn :)

er glad for att jeg begynner å få til ringen..ser for meg att jeg kan kjempe om teten før eller siden :)

Til tider vanskelige biler å kjøre ja... Mange hestekrefter som skal temmes. Pluss at det er relativt store biler. Hoccy skal virkelig ha honnør for måten han takler Camaroen på, blir bare mer og mer imponert.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig plassbytting der ja, men gikk jo bra. Var vel ingen som ble påkjørt eller snurret det jeg fikk med meg i hvertfall. Noe kontakt var det vel, men ingen store greier.

Var heftig å ligge bak dere inn i hårnåla, 3 Porscher ved siden av hverandre inn i svingen. En forsvant rett fram og ut i grusen, ikke lett å se hvordan det skjedde men, race incident...

GTFIVE snurret vel en runde eller 2 etterpå, var nesten så jeg huket han da. Skyggen der gjorde at jeg ikke så han før det nesten var for seint, var ikke mange cm. klaring der.

Jeg snurret ikke bare jeg rulla flere ganger, det som skjedde var at spillet hoppet inn i pause uten at jeg trykket på på knappen. Bilen gikk da rett frem i autovernet. Veit ikke hvorfor det skjedde for knappen for pause er mitt i rattet å jeg var ikke i nærheten av den.

ellers var det dritkult i går, jeg og hoccy fightet runde etter runde på flere baner, veldig gøy.

gt: GTFIVE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 biler, en med original motor og en som jeg har byttet motor på. Så lenge du holder deg innenfor S700, så er det ganske fritt fram. Jeg ville i utgangspunktet at det kun skulle byttes motor dersom det måtte til for å nå S700, men gidder ikke å være så firkantet på det. Så gjør som du vil. Lag et setup med begge deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å slippe til en bil eller to til, men før jeg gjør det vil jeg teste om bilene blir for overlegne eller om de er helt greie. Er i første omgang snakk om Porsche 959, er den for overlegen gidder jeg ikke å tenke på den andre en gang. Er F40 som er den andre bilen.

Noen som blir med å teste litt i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å slippe til en bil eller to til, men før jeg gjør det vil jeg teste om bilene blir for overlegne eller om de er helt greie. Er i første omgang snakk om Porsche 959, er den for overlegen gidder jeg ikke å tenke på den andre en gang. Er F40 som er den andre bilen.

Noen som blir med å teste litt i morgen?

stemmer imot det..f40 er supersportsbil..det er ikke di andre egentli

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe av... Testet litt 959 nå... får nesten 700KW i den med tunet originalmotor, alt for mye power i forhold til de andre.

Synes egentlig Lamboen går litt i overkant også, selv om det er deilig lyd i den. Men vil helst ikke begrense antallet biler for mye heller da.

Hvordan er effekt/vekt forholdet i bilene sine? (Svar er obligatorisk)

Min GTO har: 459 KW / 1067kg

GTFIVE kom med forslag om å gå ned til PI 650 ganske tidlig i denne tråden, kan hende det hadde jevnet det ut litt mer hvis vi hadde satt det på noen av bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at du sa ifra og jeg bare fortsatte er bare piss... jeg fikk den posten din mens vi kjørte nurnberg, og når vi var ferdig blei jeg kicka før jeg en gang kom i menyen.

tror du virkelig at jeg "torpederer" deg med vilje? det at det blei en krasj på nurnberg kan jo være at vi lå 3 i bredden og når man nærmer seg 300 skal det ikke så mye til for at det går galt...skal egentlig ikke så mye til i det hele tatt når man ligger så nært i starten..

men greit, skjønner hva du mener. syns bare det er jævlig unødvendig å slenge en masse dritt her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at du sa ifra og jeg bare fortsatte er bare piss... jeg fikk den posten din mens vi kjørte nurnberg, og når vi var ferdig blei jeg kicka før jeg en gang kom i menyen.

tror du virkelig at jeg "torpederer" deg med vilje? det at det blei en krasj på nurnberg kan jo være at vi lå 3 i bredden og når man nærmer seg 300 skal det ikke så mye til for at det går galt...skal egentlig ikke så mye til i det hele tatt når man ligger så nært i starten..

men greit, skjønner hva du mener. syns bare det er jævlig unødvendig å slenge en masse dritt her..

Ehh... nei, du fikk den før Sebring, men samme det... Bare ro deg ned bittelitt med kjøringa di, slik jeg ser det har du en kjørestil som er litt i overkant vill. På Mugello bremseg jeg meg opp på siden på deg, du bare la deg inn og dyttet meg av banen. På Road Atlanta var jeg forbi og tok et defensivt spor, da bare dyttet du til meg bakfra. Etter jeg kicket deg, var det ikke en eneste startsmell. Litt småkontakt men ingen som dro av i noe grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk =D

Som sagt, lyst på bilde fra langstrekka vår på Suzuka og 1. sving 2. runde på Road Atlanta, da jeg snurra i fight med en eller anna Porsche 944

Replay fra Road Atlanta ligger på storefronten min nå... Da er det bare å laste den ned og se på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider