Gå til innhold

FM3 - 70 /80s GT series - På tide med race igjen...

Ranger emnet

RBrambo

Anbefalte innlegg

• Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice Pontiac...

Får nett fra ny ISP på torsdag, så går alt på skinner er det fullt mulig at det blir race torsdag eller fredag.

Har jeg den vanlige flaksen min så er det noe galt med modemet eller at noe ellers tryner. Men får håpe det går bra denne gangen. Er optimist... som vanlig...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar for litt kjøring igjen, har fått til ett bedre setup på porscha så nå er den blitt mye lettere å kjøre og 3-4 sec raskere på runden på lemans :D tror jeg skal henge med i teten der nå viss ikke dere også har fikla med bilene deres da...

det var domt..jeg har ikke rørt porca mi:)

da får vi fighte grovt;:)

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fiklet noe mer med GTO'n... men testet intensivt siden jeg ikke har hatt nett omtrent. Nede på 7.38 på Ringen, men kuttet litt for mye over curbsen, hadde fortsatt 2 hjul på banen, men litt over halve bilen var innafor den hvite streken. Helv... som det "punish" opplegget irriterer meg. 1.23.0xx på Road Atlanta. På LM er jeg vel i underkant av 3.50. Hvis jeg ikke husker riv ruskende feil.

Skal prøve å få brukt M1 litt også, hadde nesten ventet å se noen bruke den i enkelte løp. På LM blir den ikke rask nok. Ca. 100hk mindre i den enn i GTO'n. På småtekniske baner er den ypperlig.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt i mediatråden er det en bil eller to som ligger an til å få veldig mye effekt og "dårlige" kjøreegenskaper, i tillegg til en som er nevnt før hvor både hastighet og kjøreegenskaper er bra.

Vil gjerne ha litt synspunkter på:

Maks effekt: 700hk, eller deromkring...

Visse biler begrenses til S650.

Det er jo GT biler vi skal ha her, ikke dragstere og raketter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del syns jeg ikke vi skal lage for mye regler, tror det bare ødelegger serien. Morsomt med litt forskjellige biler.

Ta feks countach, den mener jeg ikke de raskeste sjåførene skal bruke men det er jo en fin bil for de som ikke er så raske til å komme nærmere eller henge med i feltet. Vinner man med mye hver gang med den bilen er det på tide å bytte bil.

En 1000hk amcar vinner sikkert langstrekka men tviler på at den kommer først til mål.

Jeg tror det er bedre å begrense det til å bruke max 1 bil og ikke bytte bil mellom svingete og raske baner.

Det var jo bedre multiplayer i forza 2 hvor vi kunne velge serie, da fikk vi verken byttet bil eller loadet setup mellom banene.

gt: GTFIVE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del syns jeg ikke vi skal lage for mye regler, tror det bare ødelegger serien. Morsomt med litt forskjellige biler.

Ta feks countach, den mener jeg ikke de raskeste sjåførene skal bruke men det er jo en fin bil for de som ikke er så raske til å komme nærmere eller henge med i feltet. Vinner man med mye hver gang med den bilen er det på tide å bytte bil.

En 1000hk amcar vinner sikkert langstrekka men tviler på at den kommer først til mål.

Jeg tror det er bedre å begrense det til å bruke max 1 bil og ikke bytte bil mellom svingete og raske baner.

Det var jo bedre multiplayer i forza 2 hvor vi kunne velge serie, da fikk vi verken byttet bil eller loadet setup mellom banene.

Er ikke snakk om noe fler regler, men å revidere de som er nå.

Dette er fordi det er visse typer bil jeg ikke vil ha med. Ferrari GTO, Porsche 911T og BMW M1 er vel de bilene som er mest GT bil av 70/80 talls bilene som er med, men synes det ble for få biler hvis jeg bare skulle tillate de 3 bilene. Derfor ble det med en del biler som jeg i utgangspunktet var litt skeptisk til med tanke på at jeg var redd for at de skulle bli dragstere.

Ja, enig med deg der... Kun EN bil og ett setup tillatt, for å kunne takle både raske og svingete baner. Da blir det å finne et kompromiss som passer for begge deler. (Ups.. ble visst en ny regel det.) Da blir det som det var på Forza 2.

Endret av RBrambo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt til en par presiseringer i første post som burde vært der fra starten av.

Disse er:

Bilene SKAL ha bur.

Bilene SKAL ha full vektreduksjon.

Sier seg egentlig selv men, siden det er fullblods racing biler vi snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker litt på det som ble skrevet i mediatråden, liker TransAM'en bedre å bedre, har faktisk begynt å få litt kontoll over den i svinger o.l.

Klarer helt fint å spinne ut de fleste gira, og i svinger er det ikke vanskelig å få sladd, MEN det gjelder å begrense gassfinger'n litt. Det er det jeg driver å lærer meg nå ;)

Litt usikker på antall kw men tror nok det er en del :p

Dere har da ikke problemer med å kjøre fra meg (kanskje noe med sjåføren å gjørra?) =P

- 89" Volvo 745GLT, B234F

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider