Gå til innhold

FM3 - 70 /80s GT series - På tide med race igjen...

Ranger emnet

RBrambo

Anbefalte innlegg

Tenker litt på det som ble skrevet i mediatråden, liker TransAM'en bedre å bedre, har faktisk begynt å få litt kontoll over den i svinger o.l.

Klarer helt fint å spinne ut de fleste gira, og i svinger er det ikke vanskelig å få sladd, MEN det gjelder å begrense gassfinger'n litt. Det er det jeg driver å lærer meg nå ;)

Litt usikker på antall kw men tror nok det er en del :p

Dere har da ikke problemer med å kjøre fra meg (kanskje noe med sjåføren å gjørra?) =P

Vi får se hvordan det går i løpene. Blir det en bil som er veldig ustyrlig og vanskelig å kjøre, og det gjør at du forårsaker en del ulykker, så kan det hende at jeg gir deg beskjed om å finne deg en annen bil men... vi får se.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er nettet oppe og går... er "bare" 1500/350, men nå er det ikke trådløst, så det skal være mye mer stabilt. Lagg problemene bør nå være over for godt, men veit jo ikke før jeg har testet. Har ikke aktivert portforwarding i modemet, men er ikke sikker på om det trengs heller. Uansett... Noen som er med og tester litt i kveld?

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nettet oppe og går... er "bare" 1500/350, men nå er det ikke trådløst, så det skal være mye mer stabilt. Lagg problemene bør nå være over for godt, men veit jo ikke før jeg har testet. Har ikke aktivert portforwarding i modemet, men er ikke sikker på om det trengs heller. Uansett... Noen som er med og tester litt i kveld?

jeg kjører litt privat race nå , logg deg på så kan vi teste litt :)

gt: GTFIVE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg nett igjen, så drar i gang et race på lørdag kveld.

Nytt fra nå av er at det ikke er tillatt å endre setup på bilen mellom racene. Heller ikke lov å bytte bil mellom racene.

Racene er som følger:

Silverstone - 6 runder.

Nürburgring - 3 runder.

Road Atlanta - 6 runder.

Le Mans - 4 runder.

Catalunya - 6 runder.

Setter ikke noe start-tidspunkt, gi tilbakemelding om passende tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på jobb klokka 10 den kvelden... er ikke heeelt sikkert jeg får kjørt så veldig mye, men skal prøve å joine et par løp ;)

Hvis du vil, så er det sikkert mulig å få til litt kjøring på dagtid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider