Gå til innhold

FM3 - 70 /80s GT series - På tide med race igjen...

Ranger emnet

RBrambo

Anbefalte innlegg

De som stilte opp i går var:

Tifosi78, Fuuuma, Hoccy, Hvedingen, og "nymannsomjegikkehuskernickettil".

For min del så lå jeg stort sett i front, fikk ikke med meg så mye av det som skjedde bak. På Le Mans og Suzuka ble det litt mer fighting om frontplassene, Hoccy gikk av med seieren i begge disse løpene.

Lagret desverre ingen replay i går, men kanskje noen av dere andre gjorde det, og kan komme med en mer utfylllende rapport og bilder fra noen løp.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg og fuuma lå lenge å fighta om sisteplassen på Le Mans for han kjørte fortere enn meg i svinga og jeg kjørte fortere enn han på langsletta, så begynte jeg å tulle å vingle så da kjørte han fra meg =P

Jeg og Tilfosi hadde bittelitt platekontakt på slutten av første runde som sendte meg i en grei snurr. =P

- 89" Volvo 745GLT, B234F

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Le Mans og Suzuka ble det litt mer fighting om frontplassene, Hoccy gikk av med seieren i begge disse løpene.

Må legge til at jeg også hadde beste rundetid på begge to her :race

Var morro første gangen vi lå nedover strekka på Le mans, to stykker ligger side om side nedover hele strekka :partyon:

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye småknuffing og skifte av plasseringer på Suzuka. Lå på andreplassen det meste av løpet, men hver eneste gang jeg skulle sette inn et angrep så fikk jeg meg en bitteliten dytt så jeg dro av, vi lå bl.a. 3 stk ved siden av hverandre opp mot hårnåla.

Der snurret en av oss da det ble i trangeste laget, og jeg falt selv ned på 3. plass, men klarte etter litt småknuffing å skvise meg forbi Fuuuma. I jakten på Hoccy, klarte jeg å kjøre meg helt opp i ryggen på han, men kom ikke forbi. Morsomt race, med MYE fighting.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tunet og ordnet litt på bilen jeg fikk av fuuma, så skal nok klare å kjøre _litt_ bedre neste gang!

Porsche 73' 911 Carerra RS

S700 , 911kg (!), 742hk og 0 downforce, galskap!!:hammer

911%202.jpg

911%204.jpg

:partyon:

(la inn bilen på supercarstråden også, jeg rotet litt og fikk det for meg at den tråden var for alle racene, doh!) Bether Nate than lever (søk på google om du ikke har lest den:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagens løp kjøres på følgende baner:

Le Mans Bugatti - 1 Runde (Må ha en liten photoshoot med disse bilene også)

Le Mans Mulsanne - 4 Runder

Road Atlanta - 7 Runder

Suzuka - 6 Runder

Silverstone - 6 Runder

Road America - 5 Runder

Nürburgring - 3 Runder

Catalunya - 6 Runder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det skjer en gang i skuddåret er noe vi må regne med, men du har hatt en lei tendens til å gjøre den feilen. Derfor følte jeg at jeg måtte si fra litt i går. Ikke vondt men på noen måte, men fair racing er jo det som er mest morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider