Gå til innhold

FM3 - 70 /80s GT series - På tide med race igjen...

Ranger emnet


RBrambo

Anbefalte innlegg

Ikke bygg rakettbil så, må klare svingen også vettu..

 

Haha, skal nok klare svinger bra denna altså, amcar er ikke så ille som alle skal ha de til og være :D

[x]1988 Ford Escort XR3i Cab

[x]1988 Ford Escort RS-Turbo Cab

[_]1972 Chevrolet Corvette, LS7 - 565HK

[_]1990 BMW 535i blir noget urginal http://www.bilforumet.no/prosjektforum/255664-michaelws-e34-bmw-535i-blir-noget-uorginal.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tar sikte på å få til løp til helga?

 

4 runder på Mulsanne

2 runder på Nürburgring

6 runder på Mugello (long)

6 runder på Road Atlanta (long) eller Sebring (long)

6 runder på Silvertone

 

For eksempel?

 

Skulle gjerne kjørt på med løp i kveld, men tenkte jeg skulle gi folk litt mer tid på å teste ut og tune biler.

 

Håper Monza og Spa kommer som DLC, så får vi enda flere klassiske baner å kjøre på.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke har sjikaner så blir det jo mer tidsriktig da, og jeg tror ikke at disse bilene har noen veldig høy toppfart uansett?

 

Har du jaggu meg helt rett i. I flg. wikipedia, ble sjikanen lagt til før 1990 løpet. GTO'n bikker litt over 290, uten slipstream.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle gjerne ha byttet ut Catalunya med siverstone, liker ikke Catalunya og silverstone syns jeg bør være med men...

 

Jeg regner med at vi får lov å loade setup mellom løpene?

 

Hadde vært morro med mange deltagere så får håpe flere blir med.

 

Jo, ja.. skal være enig med deg der, Silverstone er en mer klassisk bane enn Catalunya.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porschen og Ferrarien virket ganske like totalt sett... Den ene hadde fordeler på noen baner og den andre på andre baner.

 

jepp, ble ganske like til slutt.

dæven det var gøy da men sleit på ringen, porscha tålte ikke så god alle dumpene og vektoverføringene, hadde nok å stri med der for å si det sånn :)

gt: GTFIVE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, ble ganske like til slutt.

dæven det var gøy da men sleit på ringen, porscha tålte ikke så god alle dumpene og vektoverføringene, hadde nok å stri med der for å si det sånn :)

 

I like måte... måtte slite litt med Reventon CPU bilen på Le Mans men så på rundetidene våre på slutten og da var det rundt sekundet som skilte oss. Porschen mangler i hvertfall ikke toppfart, klarte ikke å henge på nedover raka, på Le Mans...

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår