Gå til innhold

FM3 - 70 /80s GT series - På tide med race igjen...

Ranger emnet

RBrambo

Anbefalte innlegg

Joda, den er stor og tung... Men ikke prøv å flytte på en som ikke vil flytte seg for det.

Tenkte mer på slik som på Road Atlanta i går, at jeg ligger i front og ikke gir for mye plass til de som kommer bak. Jeg kommer ALDRI til å dulte borti noen med vilje.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Viss at man kommer borti en på f.eks innbremsing og den playern som blir kjørt PÅ havner utpå gresset/grusen og har fortsatt mulighet til å komme seg inn på banen i grei fart, så mener jeg at den forårsaket ulykken kan lette på gassen og slippe han inn på banen slik at possisjonen blir det samma som før svingen/ oppbremsinga.

Denne løsningen er da på litt skjønn, man må ta en evaluering av situasjonen der og da.

Håper folk skjønner hva jeg mener.

80 Porsche 924

04 Lexus Sportcross 

99 Audi A6

97 Toyota Corolla G6
69 Toyota Crown
91 Passat (Destroyed)
85 BMW 520 (Destroyed)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare insidenten på Le Mans som virkelig var ødeleggende for min del i går. Ellers så er det ganske hipp som happ, over tid så jevner det seg ut og går ganske likt utover alle. Vi har forskjellige ferdigheter og kjører ganske vidt forskjellige biler, så vi vil aldri bli kvitt det helt. Mulig at jeg ikke er den som hoster alle race fra nå av og kommer til å være litt observatør hvis det begynner å utarte seg. Ser jeg stygge og unødvendige ting, kan det nok hende at jeg vil si fra litt der og da.

Vil bare ha det så reint og fair som mulig...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fram til å å få vært med igjen, jeg også. Har fikset litt på bimmer'n, fjernet turboene og istedet økt slagvolumet og lettet svinghjulet. Resultatet er litt færre hester, men en motor som er mye lettere å temme og som ikke river løs bakdekkene i hver eneste sving. :) Håper bare den fortsatt duger på slettene.

Hvem kjører forresten disse løpene med ratt? Jeg bruker MS-rattet.

Endret av Pellick

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fram til å å få vært med igjen, jeg også. Har fikset litt på bimmer'n, fjernet turboene og istedet økt slagvolumet og lettet svinghjulet. Resultatet er litt færre hester, men en motor som er mye lettere å temme og som ikke river løs bakdekkene i hver eneste sving. :) Håper bare den fortsatt duger på slettene.

Hvem kjører forresten disse løpene med ratt? Jeg bruker MS-rattet.

gtfive kjører vel med ratt

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig jevnt med race om dagen. Jeg kommer til å være online både lørdag og søndag regner jeg med, men kommer ikke til å sette opp noe race serie denne helga. Blir heller i løpet av uka som kommer. Nå er det jo en ny serie på gang også, så da er det fort 3 race serier i løpet av uka, det blir litt mye med jobbing og ting ellers. Må nesten gå litt på rundgang hvilke serie vi kjører.

Tipper det blir 70/80 GT på torsdag uka som kommer.

Kommer ikke til å kutte ut noen av seriene helt.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdagens løp vil bli kjørt på følgende baner.

Nürburgring - 3 Runder

Laguna Seca - 9 Runder

Motegi - 7 Runder

Road America - 6 Runder

Sebring - 5 Runder

Le Mans Mulsanne - 4 Runder

Evt. testing av Modern supercar etter racene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider