Gå til innhold

FM3 - 70 /80s GT series - På tide med race igjen...

Ranger emnet

RBrambo

Anbefalte innlegg

• Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må vi kjøre en av de bilene du har lista i første post eller er det forslag?

Må være en av de bilene ja...

Vil ikke slippe til hva som helst av biler, rett og slett fordi de ikke er konkurransedyktige, eller at de på generelt grunnlag rett og slett ikke passer inn i serien.

Kan vel si så mye som at bilen er dominert av biler med midtmotor...

Ferrari F40 og Ford GT40 blir for rå til å være med, bortsett fra de to er alle biler med midtmotor fra 1967 - 1989 med.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det brått litt usikkert på om jeg kan være med i kveld. Får besøk, så jeg får se hvor seint det blir. Hvis klokka blir halv ni - ni, så fyrer jeg opp da, men ikke noe seinere enn det. Men er jo bare å fyre opp for andre selv om jeg ikke er med.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter et private game, så sender jeg game og party invite til de jeg ser er på. I kveld blir det desverre ikke noe av for min del. Kan nesten ikke spille når jeg har besøk.

Hvis du har meg på vennelista di, og det tror jeg du har, er det bare å gå inn på meg og velge "join session in progress"...

Du som kaller deg Geniusettellerannet?

Men Hoccy, GTFIVE eller noen av dere andre kan jo fyre opp noe selv om jeg ikke er med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør et nytt forsøk i morgen, håper det ikke kommer på noe da...

Begynner klokka 20.00, fyrer opp game litt før...

For nye som vil være med, gamertagen min er Tifosi78, bare å legge meg til og joine...

Kjør hardt og tøft, men fair... Uhell kan forekomme, men torpederinger og rene påkjørsler skal unngås for enhver pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok bli litt ymse med meg framover også, kommer veldig an på om jeg jobber seint eller tidlig. Men skal prøve å få til noe med jevne mellomrom i hvertfall. Kanskje litt seine lørdagskvelder ville være et bra tidspunkt?

Ellers så kommer jeg til å sette opp noe når jeg har tid... Selv om det er jeg som for det meste styrer med denne serien og setter opp racekvelder, så er det jo fritt fram for andre å sette opp race i denne serien også hvis jeg ikke kan...

Men gi meg et lite hint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Lenge siden det har vært noe race i denne serien nå.

Tenkte jeg skulle dra i gang noe igjen i løpet av denne uka, for å få med flest mulig vil jeg gjerne vite hvilke dag som passer best.

Jobber seint på torsdag så det passer dårlig for meg...

Har jo kommet no' nye biler også som må prøves...

Oppdatert liste over tillatte biler:

1967 Lamborghini Miura

1969 Ferrari Dino

1970 Corvette ZR-1

1970 Dodge Challenger R/T Hemi

1970 Porsche 914/6

1971 BMW Motorsport 3.0 CSL

1971 De Tomaso Pantera

1973 Porsche 911 Carrera RS

1973 Pontiac Firebird Trans-Am SD-455

1979 Chevrolet Camaro Z28

1981 BMW Motorsport M1

1982 Porsche 911 Turbo 3.3

1984 Ferrari GTO

1984 Toyota Celica Supra

1985 Toyota Sprinter Trueno GT Apex

1987 Pontiac Firebird Trans AM GTA

1988 Lamborghini Countach LP5000 QV

1989 Porsche 944 Turbo

MB 190E blir desverre et år eller to for ny, men hvis noen absolutt ønsker å bruke den så er jeg åpen for å se hvordan den passer inn i serien... (Ferrari F40 og Ford GT 40 er fortsatt for rå til å være med)

Endret av RBrambo

Lenke til kommentar
Del på andre sider