Gå til innhold

FM3 - 70 /80s GT series - På tide med race igjen...

Ranger emnet

RBrambo

Anbefalte innlegg

Jeg er nok mer interessert i å kjøre ekte bil om dagen, men jeg skal selvsagt bli med om jeg har tid :D

Jeg VET at det kan være vanskelig på søndager, men tirsdag og onsdag går nok ihvertfall.

Hvor er DeTomaso Pantera? 190E kan fint være med for min del, siden 190-karosseriet ble produsert innenfor tidsrommet.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er nok mer interessert i å kjøre ekte bil om dagen, men jeg skal selvsagt bli med om jeg har tid :D

Jeg VET at det kan være vanskelig på søndager, men tirsdag og onsdag går nok ihvertfall.

Hvor er DeTomaso Pantera? 190E kan fint være med for min del, siden 190-karosseriet ble produsert innenfor tidsrommet.

Ahh... Fått lappen? I såfall, gratulerer :)

De Tomaso Pantera skal selvsagt være med...

Lista er også oppdatert i første post...

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Bør være minst 4 - 5 stykker før jeg orker å dra i gang noe skikkelig racing. Men går alltids an å ta litt "trening" med bilene i morgen. Trenger å få kjørt bilene litt igjen om vi ikke kjører så seriøse race at det gjør noe. Jobber til 18.00 så blir tidligst fra 19.30 og utover i såfall...

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der har jeg brukt en go del av ettermidagn på å tune pårsjen min...har slitt heletiden med understyring som dte med overstyring osv osv..

fikk tunet bilen mye bedre idag..hadde rundetider på suzuka på 2,06,100 ca men etter tunet havnet jeg på 2,04,256..er fornøyd med der egentli..bilen ble mye bedre å kjøre men sliter enda litt med overstyring men det går bra :)

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Race på søndag, klokka 21.30...

Kjøres på følgende baner:

Silverstone - 8 Runder

Nordschleife - 3 Runder

Road Atlanta - 10 Runder

LeMans Mulsanne - 4 Runder

Nürburgring GP - 7 Runder

Kan flyttes til evt. fredag eller lørdag hvis det passer bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Litt uvisst om jeg får blitt med. mulig jeg får besøk, men kan jo sette opp noen baner for det. Gjør jo ingenting om det er noen andre som styrer spillinga.

Dere kjenner jo reglene...

Road America - 6 Runder

Catalunya - 8 Runder

Nordschleife - 3 Runder

Silverstone GP - 8 Runder

Le Mans Mulsanne - 4 Runder (u/sjikane)

Lenke til kommentar
Del på andre sider