Gå til innhold

FM3 - 70 /80s GT series - På tide med race igjen...

Ranger emnet

RBrambo

Anbefalte innlegg

Var litt redd for at Supraen ville bli mer driftebil enn racerbil, var derfor jeg utelot den til å begynne med.

Tja... kjører race når folk føler for det egentlig. Tar gjerne et race i kveld hvis det er stemning for det. (Og jeg har skikkelig nett)

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt bilder fra ringen..første gang jeg har likt å kjøre på ringen selv om jeg er helt RÆVA på den banen..

starten er ganske jevn i denne serien

er vel gtfive i lambo 1st. tifosi i ferrari og en annen i mørk lambo å jeg i porca

r1.jpg

men jeg har den mest startraske bilen ser det ut som(hva hjelper det når sjåføren har 96% dårli kjørestil)

r2.jpg

jeg fikk lede helt til sving nr 3:) ny rekord

2hjuls kjøring er ikke lurest..bilde bak fra gtfive

r3.jpg

gtfive slapp meg forbi igjen som trøstepremie..eller var det bare så han kunne kjøre forbi på nytt???

rr3.jpg

åsså et bilde av di som kun rundt sving nr1 knapt nokk

lokale drifteligan på ringen?

r4.jpg

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg en liten dytt gitt, eller var det laggen som har skylda i det. Var ikke morro å kjøre i går, kunne aldri stole på at jeg var klar av den jeg skulle kjøre forbi fordi alle gikk veggimellom på grunn av den elendige linja mi.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at folk synes dette er en morsom serie, men hva er dommen ang. bilene så langt?

Slik jeg ser det har de forskjellige bilene sine fordeler og ulemper, i det lange løp er de rimelig jevne.

For de som stusset, så kjørte jeg 2 forskjellige GTOer, men med lik design, bare at vingen mangler på den jeg bruker på LeMans, og andre baner der toppfart nesten er viktigere enn handling.

Litt småforskjeller ellers også, den jeg bruker på Ringen og baner ellers har F40 motoren og noe mer effekt (ca. 620hk).

Ett tips: Du hadde ikke trengt å kjøpe en GTO til, du kunne bare ha savet to setup med og uten vinge så bytter spillet selv delene når du loader nytt setup. jeg har biler som er både A og S osv :)

gt: GTFIVE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett tips: Du hadde ikke trengt å kjøpe en GTO til, du kunne bare ha savet to setup med og uten vinge så bytter spillet selv delene når du loader nytt setup. jeg har biler som er både A og S osv :)

Joda, fant ut av det etterpå. Men nå har jeg nå to stykker, så da får jeg se. Ikke heeeeeelt umulig at en havner på AH etter hvert.

Ble rask nok på Mulsanne raka i hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og like etter du la til den på lista bygde jeg meg en! Ble ikke S700 da penga tok slutt, men den går greit!

Veit ikke hva dere har av rundetider men testa noen runder på Road Atlanta og kjørte på rundt 1.33.***

Blir mer motor når det blir mer penger =P

- 89" Volvo 745GLT, B234F

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider