Marius Skrevet Mars 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2002 Hvordan var det på Våler i dag da??? Var det noe action? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2002 Var helt knall der.. :) Akkurat passe med folk (for oss som ksulle køre, kanksje ikke for arrangøren men...).. var aldri no kø eller noen ting.. Det var for det meste bart på nordre delen av banen, altså den gamle delen, og is i den nye delen.. Det ble derfor bestemt at den nye delen skulle kuttes ut.. noe som gjorde at banen ble relativt kort, men likevel ganske morsom :) Dett var noe is langs kanten ett par steder, noe som skapte litt skumle situasjoner.. Fikk selv en god kontra da jeg måtte komme meg ut av idealsporet for ikke å treffe isen i utkanten, og da slapp det godt gitt ... hehe Desverre så var det en som ikke var like heldig og fikk enda mer sleng på bilen og snurret over 90grader slik at høyre forskjerm tok inn i venstre brøytekant og bilen svarte med å slenge bakenden inn i kanten også.. resulterte i endel skader... uten å nevne så mye mer om DET.. Noen valgte å bruke opp siste rest av vinterdekkene, andre av oss valgte å slenge på sommerhjul.. Var litt skummelt med brøytekanter isteden for sandfeller, så det var nok ikke så mye ideel kjøring der oppe.. vet ihvertfall at jeg, og andre, ikke kjørte optimalt pga det.. var ihvertfall MORRO :) (både opp, der oppe og ned igjen .. hehe..) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2002 Morro oppover og på bane ja men nedover på 4 sylindere var ett mareritt....:mad: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mars 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2002 jeg har bare fir sylindre jeg:) (gti 16v) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg