tvindal Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 kommer vel på 200 kr. i frakt etter det hjemmesiden deres forteller. er selv norsk pioneer forhandler og skal undersøke dette, men tviler på at du vil få noe særlig god mottagelse hvis du kommer til det norske forhandlernettet med en sånn spiller, men dette er da ikke noe problem, det fikser megabillig til deg som selger av spilleren. Megabillig er et foretak å har all rett til og komme og selge billig. De som vil kjøper der og de som vil kjøpe hos oss kjøper hos oss. Sånn vil det alltid være og konkuranse har aldri gjort noen noe vondt. :) Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by 62deluxe Har planer om og kjøpe en spiller fra megabillig.com til 3700 kroner. Hva koster denne spilleren hjemme i stua med alt regnet med. Vil vite det før jeg bestiller. Noen som kan hjelpe meg med dette regnestykket. Noen som vet hvor lang leveringstiden er? Hva med garantien, har norske importører noe annsvar, hva om spilleren går i stykker hva da. Hvor skal den leveres osv. Noen som har gode råd så lytter jeg villig. Vil snart ha lyd i bilen. Vi må da vite hvilken spiller det er snakk om? før vi kan gi deg en pris. Når det gjelder reklamasjon er det ikke et firma eller importøren for den del som vil hjelpe deg med det produktet der. Da må du sende det tilbake til megabillig i USA. mvh Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
62deluxe Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Ok om det er så viktig med hvilken spiller det gjelder, blir vel ikke billigere om der det ene eller andre men der er en Alpine spiller som de skal ha 3700 kroner for som koster 7000 i norge. Jeg er int i hva denne koster ferdig med momser toller og andre avgifter og gebyrer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Noen som vet hvorfor Megabillig IKKE står oppført som autorisert forhandler, hverken her hjemme eller i USA? Sikkert en grunn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by Roy Vi må da vite hvilken spiller det er snakk om? før vi kan gi deg en pris. Når det gjelder reklamasjon er det ikke et firma eller importøren for den del som vil hjelpe deg med det produktet der. Da må du sende det tilbake til megabillig i USA. mvh Roy da er jeg med på den jeg også! ingen reklamasjoner Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Her er hva Rockford mener om saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Du megabillig mann! Lurer på et par ting! Kommer dere til å levere radioer med RDS funskjpner i fremtiden? eller ikke? Visst du hadde fått spillere med RDS funskjonen tror jeg flere vil kjøpt her i Norge. inkl meg. OG som nevnt tidligere, hvordan behandler dere reklamasjoner og garanti ordninger? må dem sendes til USA igjen til dere? OG når kommer det flere ting på nettsidene deres? MVH Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by 62deluxe Ok om det er så viktig med hvilken spiller det gjelder, blir vel ikke billigere om der det ene eller andre men der er en Alpine spiller som de skal ha 3700 kroner for som koster 7000 i norge. Jeg er int i hva denne koster ferdig med momser toller og andre avgifter og gebyrer. Hvis alt gjøres på den lovelige måten vil den koste deg Ca Kr 5177,- ferdig innfortollet i din stue. Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
62deluxe Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Oii det var dyrt, billigere på bilradiospesialisten hvis jeg kjøper nesten samme modell. Men hva blir prisen om det gjøres på megabilligmåten da, det blir vel neppe 3700+200frakt som var prisen jeg fikk av dem. Jeg aner jo ikke hva de velger og sette for verdi på pakken til meg og det er jo ut ifra det jeg må betale toll. Men tollerene kan da ikke være så domme at de tror en spiller til 5000 ikke er verd mere enn 30-40dollar. Hva om de er så skarpe at de sjekker prisen på den og hiver på en masse ekstatoll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 det kan skje ja. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by 62deluxe Oii det var dyrt, billigere på bilradiospesialisten hvis jeg kjøper nesten samme modell. Men hva blir prisen om det gjøres på megabilligmåten da, det blir vel neppe 3700+200frakt som var prisen jeg fikk av dem. Jeg aner jo ikke hva de velger og sette for verdi på pakken til meg og det er jo ut ifra det jeg må betale toll. Men tollerene kan da ikke være så domme at de tror en spiller til 5000 ikke er verd mere enn 30-40dollar. Hva om de er så skarpe at de sjekker prisen på den og hiver på en masse ekstatoll. Det er jo en sjanse du kan ta, og det er helt opp til deg. Skulle det bli foretatt en kontroll er det du som sitter med svarteper. Dessuten kommer det nå om ikke så lenge nye tollregler fra EU som også endelig har fått opp øya for alt dette snusket. Da mener de feil vare verdi setting i forhold til toll verdi. Eu holder på å utvikler et system som skal registere alle varer ut og inn av EU/EØS område. JIPPI!!! fanken meg på tide!!! Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by 62deluxe Oii det var dyrt, billigere på bilradiospesialisten hvis jeg kjøper nesten samme modell. Men hva blir prisen om det gjøres på megabilligmåten da, det blir vel neppe 3700+200frakt som var prisen jeg fikk av dem. Jeg aner jo ikke hva de velger og sette for verdi på pakken til meg og det er jo ut ifra det jeg må betale toll. Men tollerene kan da ikke være så domme at de tror en spiller til 5000 ikke er verd mere enn 30-40dollar. Hva om de er så skarpe at de sjekker prisen på den og hiver på en masse ekstatoll. PS: straffe tollen er i dag på 60% av varens verdi ny i Norge! Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
62deluxe Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Kanskje noen her kan selge meg en Alpine spiller til en grei pris helst en 9812RR, 9813R, eller 9815RB helst brukt men alt av int. Tror jeg skal droppe den dere megakanskjedyrt greia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by 62deluxe Kanskje noen her kan selge meg en Alpine spiller til en grei pris helst en 9812RR, 9813R, eller 9815RB helst brukt men alt av int. Tror jeg skal droppe den dere megakanskjedyrt greia. Det er sikkert noen her som kan gi deg et godt tilbud på en Alpine spiller. Jeg skal også sjekke ut hva jeg kan skaffe den til. Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 you got pm Roy! Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg