Golf IV Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Hei, noen som vet om noen bra steder hvor man kan få tak i brukt girkasse til Golf IV 1,6? Girkassetype: ERT ! 5 trinns man. Var på møller i dag og de sa at en ny kostet 18 000...:omfg og det synes jeg kanskje var i meste laget. Også skulle de ha 6 000 for å bytte den... men hvis jeg fikk tak i en brukt (som da antagelig er mye billigere) så kunne de bytte den. ________________ VW Golf IV 1,6l 16V 2003 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Overhale da? Hva er galt med kassa? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 http://www.finndel.no - Se der :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Fått byttet kasse nå, fikk tak i brukt i Sverige:) Bilen går så det suser igjen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigillum Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Fått byttet kasse nå, fikk tak i brukt i Sverige:) Bilen går så det suser igjen;) Kan jeg spørre hvor eller hvem du hørte med i Sverige? har samme problem snart vet jeg :P Hvor mye betalte du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 bildelbasen.se fikk den for 6 000 svenske, det ligger rett utenfor arvika så er ikke så langt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 bildelsbasen.se er en bra plass og lete :D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg