Rockford Seat Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Er det noen som vet om det finnes importør/forhandlere av Brax/Helix i Norge ?? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Rockford Seat Er det noen som vet om det finnes importør/forhandlere av Brax/Helix i Norge ?? Jeg vet NRG hadde Helix (og muligens Brax) før ihvertfall...men om de har det nå for tia er jeg usikker på :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 jeg var innom en butikk som hadde Helix i Torggata i Oslo S men jeg husker ikke hva butikken heter. Det var en hifi shappe som egenkli ikke drev med bilstereo men de hadde bare kvalitet. Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Mammut89 Det var en hifi shappe som egenkli ikke drev med bilstereo men de hadde bare kvalitet. Selger de kvalitet i kilospris da eller? :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 har har...funny nei det var ikke no asiatisk matvarehandel :) Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 det kosta deretter da . 36 000 tok de for komponentsettet til brax. som koster 18 000 i usa. litt overprisa syns jeg. men ingen diskusjon om at brax er kvalitet. http://havenot.gotdns.org/~mammut/MyC70Rearunder.gif Helix er på en måte billigutgaven av brax men det er fortsatt bedre enn mye annet. De har for eksempel en monoblokk med disse spesifikasjoenne. Rated output @ 4 Ohm: 1 x 350/700 Watt Rated output @ 2 Ohm: 1 x 650/1300 Watt Frequency response: 20-20KHz +/- 0,2 dB THD: <0.009% TIM: <0.016% S/N: >100dB Parametric equalizer Center frequency range: 50 - 150 Hz Gain adjustment range: 0 - 9 dB Bandwidth adjustment range: 10 - 110 Hz Phase adjustment range: 0° - 180° Damping factor adjustable from >100 until >2000 Input Impedance: 10 kOhm Input Sensitivity: 250 mV - 8V Fuses: 4 x 25 A Dimensions (H x W x L) in mm: 31.5 x 200 x 432 Weight: 3.6kg Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Jeg kjenner til Brax forsterkerene. På det bildet er det vel en Helix forsterker sammen med 6.5" og diskantene til Brax. Den butikken du tenker på er Lyric Hifi og Bilstereo i Torggata 28. Takker for info, skal en tur til Torggata uansett på tirsdag og smyger vel innom for å myse på et par Brax x2400. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 det er ikke en forsterker det er et stort delefilter :D Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Fett... Seriøst delefilter... ligner mye på en Helix forsterker da... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Hei.. Brax/Helix er utrolig bra saker! Har vært i samme båt som deg, var ute etter Brax forsterkere jeg og, men fant ingen som importerte det pr. dags dato.. Endte derfor opp med Zapco Competion C2K serien, angrer ikke et sekund... Fett... Seriøst delefilter... ligner mye på en Helix forsterker da... Tsst.. Hva skal en med delefilter, fordyrende ledd som gjør mange komponentsett dyre... Aktivt all the way! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 har hørt at zapco er respektable saker jeg og Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Zapco er meget meget bra saker. Det er en av foreløpig 3 kandidater til å havne i min bil :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Vet at Maxvell HiFi i Farsund fører dette. (skrives egentlig med "W" men da kommer en smiley opp ->well) Ring og snakk med Sveinung, så tipper jeg det ordner seg. Spør også gjerne om den lokale spesialiteten innen subber... 38394095 Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Spør også gjerne om den lokale spesialiteten innen subber... Tror han er en lokal spesialist selv jeg.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Hehehe! Du skal ikke se helt bort fra det. :D Hyggelig kar iallefall. Tror han har endel peil når det gjelder å få ting til å låte bra... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg