coworth-racing Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 (endret) nei nå gir jeg opp..får fa. ikke til nå setup på det hær jævla spillet... skjønner ikke hvordan dere får bilene til å ligge så bredt..så snart jeg tenker på sladd så snurrer jeg..har et setup fra forza 2 som funker litt men man klarer BREDT om man virkelig satser og klarer å kombinere gass, brems og styring... Sitat etter Olehenri på Gudbrandsdal gatebilklubb... Endret November 5, 2009 av coworth-racing Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 kjører bredt på bane i virkeligheten så det vet jeg.. men syns det er vanskelig å sette opp bilene i spillet Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 kjører bredt på bane i virkeligheten så det vet jeg..men syns det er vanskelig å sette opp bilene i spillet hvilken bil er det du kjører med på spillet da? og hvilken klasse? Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Jeg la inn et innlegg på club-honda forumet i går ang drifte oppsett. Legger inn et tilnermet likt innlegg nå. Camber,toe, caster og antiroll bars er vell de enkleste å stille inn. Camber: -0.8 fremme og bak, kan justeres + - etter smak, men ikke overdriv. Toe: 0.0 fremme. -0.1 til -0.2 bak. Caster: 5.4 til 5.5 Antiroll-bars stivhet er viktigere enn stivheten på demperne. jeg bruker å sette alt fra 18-21. Kjører demperne litt stivere fremme og litt slappere bak enn det de demperne er satt på som standard. Samme gjør jeg med bump og rebound. F.eks om det står sånn standard. 120kg fremme 100kg bak Så stiller jeg det bare fort og gæli opp og ned til 125-130kg 90-95kg Og jobber meg videre derfra. Diffen har jeg også en standard oppsett på som jeg jobber med litt senere. 60% accel 50% decel Viktig og ha massevis med grep! Jeg legger opp et par gratis oppsett nå på mandags kveld som kommer på de normale drifte bilene. Med sånn type oppsett så oppnår jeg lengre drifter og en bedre og en mer kontrollerbar contra. Altså en mer driftevillig bil. :) Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 stilig att folk legger ut gratis oppsett på biler.. kjører nå en skyline r32 i klasse s ca..med rwd selfølgelig.. vurdere å gå over til silvia s15 med rb26dett Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 (endret) Hvordan går du frem for å sette opp en slik bil da momo? Feeling eller punkt etter punkt? Mest feeling. Man kan jo justere MENS man testkjørere så det går fint. Som sagt.. når jeg kjører Fujimi kaido så mister jeg ofte poengsummen fordi spillet gir meg "wrong way" symbolet på vei inn i svinga.. Har også litt med teknikk og gjøre da. Det er sinnsykt morro å kjøre en driftebil med massivt med grep, det åpner for ekstremt aggresive inganger i svinga. Og husk en viktig ting til: Desto MINDRE motoreffekt du klarer deg med, desto bedre! Et annet tips dere kan prøve på bila deres. MASSE rebound stiffness Og veldig myk bump stiffness myke fjærer bak org foran Driver å lager aasbø supra nå med oppsett og design på storefront. Tar nok noen uker til før jeg er fornøyd.. oppsettet må være perfekt :) Endret November 5, 2009 av momo Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 spiller dere med ratt eller controller? MOMO: du må ha ett drifte oppsett for ae86 liggendes! del med oss nå! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Mest feeling. Man kan jo justere MENS man testkjørere så det går fint. Som sagt.. når jeg kjører Fujimi kaido så mister jeg ofte poengsummen fordi spillet gir meg "wrong way" symbolet på vei inn i svinga.. Har også litt med teknikk og gjøre da. Det er sinnsykt morro å kjøre en driftebil med massivt med grep, det åpner for ekstremt aggresive inganger i svinga. Og husk en viktig ting til: Desto MINDRE motoreffekt du klarer deg med, desto bedre! Et annet tips dere kan prøve på bila deres. MASSE rebound stiffness Og veldig myk bump stiffness myke fjærer bak org foran Driver å lager aasbø supra nå med oppsett og design på storefront. Tar nok noen uker til før jeg er fornøyd.. oppsettet må være perfekt :) har du lyst å tune en supra til meg som du gjorde i 2ern??likte den godt Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 spiller dere med ratt eller controller? MOMO: du må ha ett drifte oppsett for ae86 liggendes! del med oss nå! Begge deler ;) Du kan jo ta utgansgpunktet jeg skrev, om du ikke får det til så sier du bare i fra :) Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Noen andre som har testet drifting med feks evo ? Jeg tok for moroskyld å satt 100% driv til bakhjula og 100% sperre på en evo nå, men når jeg sladder føles den ut som 4x4... rart. Den slipper nesten ikke heller med 495kw :S Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Noen andre som har testet drifting med feks evo ? Jeg tok for moroskyld å satt 100% driv til bakhjula og 100% sperre på en evo nå, men når jeg sladder føles den ut som 4x4... rart. Den slipper nesten ikke heller med 495kw :S Muligheter for RWD konvertering? Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Muligheter for RWD konvertering? Husker ikke helt, men tror det ja Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Husker ikke helt, men tror det ja uten og ha sjekka, så tviler jeg på at det går ann og bygge om en Evo til bakhjulstrekk, siden det ikke finnes sportsbiler av Mitsubishi med bakhjulstrekk av nyere type(ikke som jeg vet om vertfall)... Men Skyline går ann og bygge om, får på den kan du bruke understellet fra Silvia... Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 uten og ha sjekka, så tviler jeg på at det går ann og bygge om en Evo til bakhjulstrekk, siden det ikke finnes sportsbiler av Mitsubishi med bakhjulstrekk av nyere type(ikke som jeg vet om vertfall)... Men Skyline går ann og bygge om, får på den kan du bruke understellet fra Silvia... Finnes vel lite subaruer med bakhjulstrekk også, men den kan man konvertere til rwd. Sjekket akkurat nå, går IKKE å konvertere evo'n :( Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Finnes vel lite subaruer med bakhjulstrekk også, men den kan man konvertere til rwd. Sjekket akkurat nå, går IKKE å konvertere evo'n :( Subaru blir det jo brukt understell fra Toyota på RWD konversjonen... Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.