850 T 20v Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Heisann.. Spør også inne her på forumet. Jeg skal begynne og sparkle og lage meg en front fanger. Ut ifra en orginal fanger. Jeg skal altså ha orginalfangeren lavere! Såå mitt spørsmål er om hvordan jeg lett kan få laget en "form" til og få en dypere frontfanger, og hva jeg må bruke osv.? Noen som kan hjelpe meg her? Håper på noen svar fra dere!:) Mvh: Dan Steffen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 mitt beste tips, 2 orginalfangere, og skjøte de der det lettest lar seg gjøre med forlenging. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850 T 20v Skrevet November 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 mitt beste tips, 2 orginalfangere, og skjøte de der det lettest lar seg gjøre med forlenging. Det har jeg også tenkte på.. Men hvordan skal man få den delen man skjøter innpå orginalfangeren til og sitte ordentlig da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Plastsveising :-) Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 har selv gjort noe av det samme. der har jeg brukt byggskum å formet til, for så å støpe over dette. kan komme med fler råd til hvordan jeg har gjort det hvis det trengs Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg