Gå til innhold

Japansk tegnefilm : INITIAL D

Ranger emnet

crx maniac

Anbefalte innlegg

Fant en tegnesfilm serie på internett her en dag. Siden har jeg prøvd å lasta ned alle seriene. Serien handler om japanske ungdommer som racer som bare det. bilene de bruker er relatert til virkeligheten.Serien går nøye inn på spesifikasjonene til bilene.poblemet er at de snakker japansk, alle seriene jeg har lasta ned er tekstet til engelsk. I seriene er det utrolig mye bilkjøring. mye drifting i svingene der. Lærerik i enkelte serier også. anbefaller alle å laste ned. Kazzan står på full nedlasting hos meg ihertfall. Serien heter initial D. initial D er den japanske såpeoperaen til streetracers

:D

Tror jeg er hekt jeg. på såpeopera, hvem kunne tro det.....???!!!

hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som er konge med Initial D er at når de kjører eller når de tenker på kjøring så forteller de hva de tenker så nøyaktig og på en måte forklarer de deg forskjellige ting.

Man kan 'lære' ting om kjørestiler, oppsett på biler osv... :D

For de som ikke har sett noen episoder:

Begynn på Episode 1!!!!! Da blir det mye, mye kulere. For historien er også kul, ikke bare kjøringen ;) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...
Originally posted by tekNetium

Ok, den serien er bare så rå. Omså det er det siste jeg gjør skal jeg ha sett hele, for så å kjøpe den når den kommer på DVD og se alt en gang i uka på nytt igjen! :)

Har vært på DVD ganske lenge.

Jeg har lenge vurdert å kjøpe hele 'Initial D pakka'... får den for under 1.000kr +frakt og da er det 5 filmer og i alt 9 DVD.

http://www.discountanimedvd.com/dvd_detail.asp?dvdno=1676

Billigste jeg har ($90 trur jeg det var) funnet er http://www.nextdayanime.com men ser ut som siden dems er nede nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider