omicron Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Heisann. er eier av en Ford Mondeo 2001 modell og jeg lurer på hvor temperatursensoren på bila som måler utetemperaturen sitter?! Det er tydelig noe galt når utetempen varierer fra minus 40 C til minus 60 C når det er 6 grader i lufta egentlig. Noen som har vært borti dette problemet før, og vet hva som er galt, og hva som kan gjøres med saken? Det er ikke det største problemet i verden, men det er ganske irriterende på grunn av diverse varsellamper som tennes når gradestokken går under 0 osv. Med Vennlig Hilsen Frank Siter Frank the tank! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Sitter bak frontfangeren en plass, men husker ikke akkurat hvor i farten Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 på min så hadde jeg hele dingsen i rumpa helt til jeg fes,å da datt den ut. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omicron Skrevet November 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 wow, viste ikke at det var fjortenåringer her på forumet, å at de hadde lov til å være opp så sent. Siter Frank the tank! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg