MiNDFLaRe Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Hoi! Jeg må bytte senkesettet på bilen min..(RD Coupè -96 2,0L) var på tilsynet på Jessheim for godkjenning.. og..uhm.. bilen min er litt lav.. Veitrafikkloven sier at motorkjøretøy ikke skal ha mindre bakkeklarering enn 11 (!!!) cm... med godvilje målte de meg til 8,5... rart jeg syns fartsdumper er litt skumle!? Men.. jeg gidder ikke bare ha fjærsenk, vil ha fullt just coilover... men MED TÜV papirer.. og føler vel at det er en anelse vrient å finne det.. Noen som har forslag? Takker for evt svar! Pat Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 er ikke noe problem å finne det. problem er prisen tror jeg. brakes.no tror jeg har. er sikkert mange andre og. kan sikkert finne på ebay og. Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Er på utkikk etter det samme til min.. Fikk et nummer av en jeg jobber med her om dagen, til en person som visstnok importerte coilovers. Han jeg jobber med hadde kjøpt komplett sett til A4'n sin til ca.5000 med godkjennigspapirer. Skal undersøke det litt nærmere, så kan jeg evt. sende deg nummeret. Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet November 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Høres bra ut! Noen formening om hvor lang tid det tar, før du får svar? Er litt fysen på å få i gang bilen igjen.. Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Høres bra ut! Noen formening om hvor lang tid det tar, før du får svar? Er litt fysen på å få i gang bilen igjen.. Hørte med han jeg jobber med igjen i dag. Han hadde betalt 5 lapper for komplett sett at A4 Quatro. Fant igjen nummeret også. Sender deg det på en personlig melding.. Så kan du sende på en melding til han selv :) Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg