Viking067 Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Kom over denne siden og fant den interessant. http://www.retroracing.com Karosseriene kommer med 4stk felger og dekaler. Bl.a Cortina mk1 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Har kjøpt den Cortinaen, men det er no forbanna herk å få satt skiten sammen. Karosseriene kommer to-delt slik at man kan bestemme litt sjøl angående akselavstand, men å få satt fronten sammen med resten på en pen måte blir en utfordring merker jeg... Derfor har jeg dytta karosseriet mitt innerst i skapet foreløpig... Men fete karosserier forøvrig! Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 du må jo bygge ferdig så vi får se:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Har dessverre ikke noe sted å lakke, tror resultatet blir dårlig utendørs i denne temperaturen. Så de karosseriene som er ulakkert blir nok liggende til våren. Men så snart Cortinaen er klar så skal jeg hive ut et bilde. DrifterCortina blir cool det.... Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg