TheXboxFreek Skrevet November 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Leke med den jo! Jeg skal dra den unødvendig fram og tilbake i en bue på gulvet! :L Nei da. "Hvordan" varmer man den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Varmepistol eller en satans til hårføner. Kanskje litt vanskelig på sånne små deler. Jeg husker jeg laga ei frontleppe til en Merce modellbil engang. Da tok jeg en av de stengene som delene sitter fast på, varmet den forsiktig med en lighter og bøyde. Funka fjell det:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheXboxFreek Skrevet November 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Sånn ble sluttresultat! :D Lenge siden jeg har holdt på med dette så jeg ble ganske fornøyd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Den ble tøff :) Nå fikk jeg lyst til å gå 25år tilbake i tid :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheXboxFreek Skrevet November 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Smått er tøft! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Er det bare meg eller borret du litt skakt? Ser ut på ene bilde som at høyre fremmhjul er i luften? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheXboxFreek Skrevet November 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Er det bare meg eller borret du litt skakt? Ser ut på ene bilde som at høyre fremmhjul er i luften? Det går ann å justere hjulhøyden litt. Prøvde nå, og alle 4 hjul er i bakken ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 OK Bare så på dette bilde at det så ut som ene var litt i luften. Men mulig det er bilde som lyver litt. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheXboxFreek Skrevet November 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Ser det jeg også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 ble kul den. moro med byggesett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg