Gå til innhold

Whiteline dempere...

Ranger emnet

mazdafun

Anbefalte innlegg

Hei.

For ikke å bli kjepp-jagd til sommeren av fellow - GT-R eiere som er sinte for at jeg ikke sa ifra, vil jeg bare opplyse om at jeg og en annen er i ferd med å handle whiteline understell til bilene våre.

Det blir full race justerbare coil-overe (helt værst). Prislappen er noe uklar enda, men jeg har hvertfall lagt av 20 lapper til dette. Hva kittet inneholder utover fjørbein er noe uklart (Stag, foringer, etc..), men hva som er helt klart, er at dette går i bestilling den 10 Februar.

Hvis dere ikke har forstått det enda, så er det muligheter for at flere melder seg på dette kjøpet her. Bestiller man i "bulk", får man bedre pris, og rimeligere frakt (flere å dele på).

Hvis det er noen nå som sitter å lurer på hva de skal gjøre med de 20 lappene de fikk til overs etter motortrimmingen (-pga. at GT-R'n var så trimme-vennlig) så har jeg ett tips. Invester det i veigrep, kjøp noen skikkelige dekk, og smil når du kjører rundt på banen/gata til sommeren.

God helg.

Link til evig lykke :-)

Edit : Lagt til link

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whiteline lager utrolig bra saker, har aldri hørt et vondt ord om de. Hadde jeg hatt 323`n enda, så hadde jeg helt sikkert slått til. Det er utrolig vanskelig å få tak i gromt understell til disse bilene, så kjøp når dere har sjansen!

Hilsen en som savner GT-R`en sin.

PS.

Trodde du hadde sluttet med GT-R jeg :) Klarte du ikke å holde deg unna langre?

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider