Gå til innhold

sub og forsterker spm

Ranger emnet

Fahii

Anbefalte innlegg

Vi hjelper gjerne. Men om vi skal bruke tid på å kjøre simuleringer, finne linker og forhandlere for å finne de beste alternativene til akkurat ditt bruk synes jeg ikke det er for mye å forlange en viss respekt og takknemlighet i retur, og at du ikke står med fingrene i ørene når vi snakker og peker blindt på helt andre ting. For det er nettopp det du gjør nå.

Jeg stiger uansett av tråden her og ønsker deg god helg og lykke til på letingen. No hard feelings, jeg ville bare vise hvordan det ser ut fra "andre siden". :)

Er takknemlig for hjelpa , men det du foreslo var ikke det jeg vare ute etter desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

vel det første du IKKE må ha i en stv er LUKKET kasse!!!!!! fysj fysj!! vel di tre du har kikket på krever en del forsterker! kjøp deg en 1000w pioneer sub, så prøver du hvordan det spiller i din bil! og husk at kassa har så og si alt og si!!!

It's all about the box!

Har man en RÅ subwoofer som krever 120l kasse, og port-tuning mellom 30-35hz. Og putter den subben i en kasse på la oss si 35l og en 3" port. Da vil lyden bli helt ræva med en kasse som er helt ræva til den subben.

Men tror du vet at kassa har alt og si, men bare for og "påpeke" at kassen er den viktigste faktoren til trådstarter.

Jeg vet ikke hvordan man regner ut en optimal kasse. Har prøvd meg på WinISD Pro, men skjønner lite :P

Dag Johansen er veldig flink til dette har jeg skjønt på Bilstereoforumet.no Om han ikke er på dette forumet, er det verdt og snakke med han via det forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider