Gå til innhold

Skvettlapper bak på Octavia Rs!

Ranger emnet

PRIMERA ELEGANCE.

Anbefalte innlegg

Hva synes folket her om skvettlapper bak på en Hvit Rs? ER rimelig usikker på onm jeg likte det når jeg endelig fikk dem på gitt!!

Du hvet hva jeg synes!

Helt Ok, men egentligen så skal biler IKKE ha skvettiser...men så er det dumt å gi lakksjappa unødvendig mye jobb til våren, så kjør med disse på du. Be nice to your rear-end! :D

Foresten...BILDER! :)

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er dritt er at jeg tror jeg må lakke opp igjen den nederste delen snart uansett da jeg har kjørt snart to vintere uten.Så det er blitt borte en god del lakk på den tynne kanten bak bakhjulet!! En annaen ting som er dritt er at hvis jeg lakker må det også Ditec behandles på nytt.Så det koster pæng gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på med skvettlapper, ikke det fineste på alle biler, men satan så mye mere hyggelig det er å havne bak biler med skvettlapper, som en bonus skåner det lakken bak hjulene på dine egen bil, og det er skamtøft når skvettlappene ligger neat.

Har tenkt å montere på min og, men her ikke kommet så langt, nok å gjøre, og skvettlappene til MB 124 er ikke videre fine, men det driter jeg egentlig i.

Skvettlapper bak skulle fremdeles vært påbudt.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rallylapper ja!Det hadde vært gromt! Gundersen motorsport har garantert det! Blei egentlig ganske bra med skvettisa når jeg så bilen ute i dag.Så bare i garasjen i går.Skal foresten kanskje ha de senkefjerene du fikk montert først på bilen din.Kan ikke ha den så lav som din pga.grusvei inn til hytta i sverige.Også skulle jeg få en bra pris av Kristoffer!:happyhappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selveste gud på pysjåforumet. kleng... lande skvettiser av sånne sementbøtter fra europris. og alle elsker de skvettlappene

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...