Gå til innhold

_eSOo_ Audi coupe quattro typ 85 "Back to the 80`s

Ranger emnet

_eSOo_

Anbefalte innlegg

• Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dagens økt :D

Bestemte meg idag får å kjøpe meg kompressor :D kan ikke si jeg angret nei ......

DSC00154.jpg

var litt i siget med handlinga så det blei også en stol med hjul, muttertrekker og sandblåser ...

DSC00156.jpg

DSC00155.jpg

Blei fart i sakene med litt luft ....

DSC00149.jpg

DSC00150.jpg

DSC00151.jpg

DSC00152.jpg

DSC00153.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ei trillebåre hadde vært kurrant til å lage en stol av, vil jeg tro, da røsker du av understellet å limer på en tynn madrass inni, om du er snill, da kan eventuelt Sandmo sitte på. :)=P=P

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig a stian.. fått ad/hd nå. blir fett nå med flere med audi bassiller i by'n. du får si i fra viss du trenger hjelp da. Får ikke gjort så mye før jeg får stua vekk kjærra mi ett sted:P

Ps: en fin side med deler. er fra usa men virker rimelig:P

Kos deg

http://www.034motorsport.com/

Endret av RFB Audi

() Audi 100 Avant 2,3 Quattro

() Audi Coupe 2,3 Quattro

(DØD) Audi 80 1,8S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he takk takk :) vært innom sida der en del kan du si .... må få den opp på bokker bak også så tenker jeg bakstillinga går i bakken :D

noen av de delene du pluket av på din jeg kunne brukt ?? no motordeler :) trenger litt forskjellig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he takk takk :) vært innom sida der en del kan du si .... må få den opp på bokker bak også så tenker jeg bakstillinga går i bakken :D

noen av de delene du pluket av på din jeg kunne brukt ?? no motordeler :) trenger litt forskjellig

Blir bra det da. Må bytte ut hele bærebrua mi. Den har rett å slett knekt etter straffinga i vinter:D hehe.

Har kanskje noen deler liggans. Skal jo bytte ut grenrøre så det er jo mulig. Vet ikke om det passer på toppen din da:S Kan vel se. Så er det noe annet småtteri. Kan lage en liste over ting jeg ikke skal ha.

Lyst på klima? Hehe

() Audi 100 Avant 2,3 Quattro

() Audi Coupe 2,3 Quattro

(DØD) Audi 80 1,8S

Lenke til kommentar
Del på andre sider