Gå til innhold

_eSOo_ Audi coupe quattro typ 85 "Back to the 80`s

Ranger emnet

_eSOo_

Anbefalte innlegg

DSC00095.jpg

DSC00100.jpg

nå skal stakkars bilen snart få komme seg inn i varmen :)

DSC00113.jpg

DSC00115.jpg

ikke den største plassen i en enkeltgarasje men det får gå. fikk snekra sammen en hylle så jeg fikk alt vekk fra gulvet.

Det sto en gammel inredning på venstre side som brukte ca 1.20 av bredden i en allerede trang garasje.

neste oppgave nå blir å rive det elektriske, male, henge opp verktøytavler samt belysning og stikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir det værsting prosjekt med engang, eller blir det til å få den til å gå først?

Hadde vært fett med en rival til E30-big sin! :P

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det værsting prosjekt med engang, eller blir det til å få den til å gå først?

Hadde vært fett med en rival til E30-big sin! :P

Blir en lettere frisert 10v suge 5er i starten. Mye fordi jeg får denne av en kompis og at dette ikke skal bli et sable pengesluk (ja serlig :idea:)

Ser bra ut. Men blir ikke litt kjedelig med en så "slapp" motor på bane, da?

Sålenge understell og vekt blir greit nok vil det være nok til å ha det moro, men hvis man tenker i Gatebilbanekjøring retning så blir den en sinker. :hmmmmmmmmm:

Hva er det du bruker for slags bilpleieprodukter? :)

Bruker somregel maguaiers og er fornøyd med produktene. De er lette og legge på samt ta av, dog ikke den beste holdbarheten. Det blir også lite eller ingen rester som blir sittende på de dummeste steder etter en runde med voks og polering :partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malte veggen igår etter jobb slik at det var klart for å henge opp verktøytavler idag.

Idag har jeg hengt opp tavlene,lys og stikk samt banket nye kabler til alt. Jeg skal trekke over en større tilførsel til garasjen og sette opp ett lite skap med 3 kurser, det vil også bli mulighet for en 3fas stikk hvis det skulle være kjekt å ha.

Det nye skapet blir ikke satt opp enda men, mye burde skje iløpet av jula.

Litt bilder fra idag.

DSC00117.jpg

DSC00119.jpg

DSC00120.jpg

Kjente jeg fikk iveren tilbake etter denne lille oppussinga.

God Helg!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kappet du fronten? :S

Sånn at han ikke trenger å klive inn i motorrommet, når han vil leke at han er en motor.

Brrrraaauuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!! Pushj!:race

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider