badbug Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 (endret) hei har en 87mod audi 100 2.2 10v turbo quattro. bilen starter kald lett men når den stoppes så vil den ikke starte igjen.tenner en gang og etter det er den helt død,ingen tenning. hvis jeg venter en god stund ca en halvtime så fyrer den. har bytta plugger fordelerlokk,rotor,bensinpumpe funker bra og er bytta trykkregulator. jeg har bensin og gnist men fyrer ikke varm,kun når den er kald. har også stoppet under kjøring enkelte ganger har tenkt på lekk i dyser men da ville den vel starta etterhvert. er samme hvor lenge jeg kinner når den er varm fyrer ikke fordet.skal den mekaniske skålen kunne trykkes ned uten motoren igang?for får ikke trykket den ned. nå er jeg snart tom for ideer så tar imot alle tips med stor takk. Endret November 5, 2009 av badbug Siter 1966 Fiat 1100r 1987 Audi 100turbo quattro 2002 Fiat stilo 1994 mitsubishi galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Jeg tror det er bensintilførselen som har et eller annet som utvider seg og blokkerer når det blir varmt .Så jeg hadde prøvd å åpna eller skifta bensin fordeleren .Den sitter på høyre siden av manifoilen . Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg