sindre2104 Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 de lyktene du har nå WhiteRaven101, de ville jeg lakkert innvendig:D Meget pent, uten at det koster noe særlig:D da starter du heller med å senke bilen! bil med "styling", originale hjul og høy som en suv ser bare teit ut! eller hva eiriksmil? Start også med å senke som rennfahrer sier, ser så tåpelig ut med "styling" på en usenka bil:P Liker ikke ordet styling egentlig..tenker bare spoiler, neon, osv...osv..:P hihi Siter (X) Audi A4 Avant, 2002 (x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral) (x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 men da må en merke seg at man bør ta firehjulskontroll + godkjenning i vognkort, mellom hver gang en justerer.. Men det er veldig praktisk, har det på min, og det var veldig fint første gangen jeg senka den, for da er det bare å justere slik en ønsker, så godkjenne;) senkesett for man vel i utrolig mange prisklasser, og det kan en gjøre selv... Dersom en har litt peiling på bil. eiriksmil hjalp meg første gang:D Min bil er også helårsbil.. er ikke helt sikker på hvor mye den er senka, men i vognkortet står det 32 cm fra hjulnav til skjermkant (vertikalt) ta en titt på bildet under, det er dekk på 205/40-17, på 8 brei felg dekk er for å skiftes. og når senkinga først er skrevet inn så er det bare å skru det i bunn! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre2104 Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 dekk er for å skiftes. og når senkinga først er skrevet inn så er det bare å skru det i bunn! Vet ikke hva du tenkte på med å si at "dekk er for å skiftes" men, jeg tenkte bare å mene at det blir forskjellig lengde fra nav til skjermkant med ulike dekkdimmensjoner.. Men det er vel ikke slik at hvis senkinga først er skrevet inn, så er det bare å skru det til bunn?? Det tviler jeg litt på, uten å ha altfor mye kunnskap om det.. Siter (X) Audi A4 Avant, 2002 (x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral) (x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Vet ikke hva du tenkte på med å si at "dekk er for å skiftes" men, jeg tenkte bare å mene at det blir forskjellig lengde fra nav til skjermkant med ulike dekkdimmensjoner.. Men det er vel ikke slik at hvis senkinga først er skrevet inn, så er det bare å skru det til bunn?? Det tviler jeg litt på, uten å ha altfor mye kunnskap om det.. blir du stoppet og de måler at du har senket bilen din mer enn det som står i vognkortet så må du vise den med riktig høyde, samt nye forstillingspapirer! jeg har hatt problemer på to av bilene mine med at drivakselen på passasjersiden subber i rammevangen, der har det vært umulig å få hjulstillinga korrekt på måla! har ikke merket noe voldsomt til feilslitasje der! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre2104 Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 blir du stoppet og de måler at du har senket bilen din mer enn det som står i vognkortet så må du vise den med riktig høyde, samt nye forstillingspapirer! jeg har hatt problemer på to av bilene mine med at drivakselen på passasjersiden subber i rammevangen, der har det vært umulig å få hjulstillinga korrekt på måla! har ikke merket noe voldsomt til feilslitasje der! ahh..skjønner. Ingen bot? Nye forstillingspapirer ja, 1500 til eller no da;) det blir som en lita bot, men sorry for litt OT WhiteRaven101... Siter (X) Audi A4 Avant, 2002 (x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral) (x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Ville startet med senkesett, VR6-leppe, emblemfri-grill og og litt tona orginal-lykter..da er du på vei til en utrolig pen bil mener nå jeg... Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiitfire Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 (endret) alt annet enn de klarglass lampene er bra saker! dessuten så ser det greit teit ut med klarglass lamper på en så gammel bil. jeg er ikke hissigpromp. jeg har tilgode å se en enste bil med ettermonterte klarglass lamper som ser bra ut.og det gjelder da bla edition38 forumet, vwvortex forumet, cleaned.be forumet, golf1 info forumet... det er de forumene jeg frekventerer, og jeg har ikke sett en eneste bil som ser bra ut med slike lamper! Huff, dumt av meg å bli provosert... Men, hvis kisen har lyst på klarglass lamper la da han få bestille det! Fint at du deler din mening, men får være grenser. Er som du sier, hver vår smak. Noen liker kuk og noen mus. dekk er for å skiftes. og når senkinga først er skrevet inn så er det bare å skru det i bunn! Det er ikke bare å skru senkesettet i bunn! Usunt for bilen, veien, kjørekomfort og trafikksikkerheten. Er ikke bota man skal uroe seg for hvis man blir "busta", er mere hvis du f.eks skulle kjøre på et lite barn. Du vil slite på et hvert punkt der bilen ikke er i henhold til forskriftene. Man kan også diskutere hvorvidt en kraftig senka bil er pent...... WhiteRaven101: Jeg har bestilt fra TMTtuning og kan anbefale de. Går for den handlelisten du la ut! Klarglass er fresht :) Endret November 6, 2009 av Spiitfire Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Huff, dumt av meg å bli provosert... Men, hvis kisen har lyst på klarglass lamper la da han få bestille det! Fint at du deler din mening, men får være grenser. Er som du sier, hver vår smak. Noen liker kuk og noen mus. Det er ikke bare å skru senkesettet i bunn! Usunt for bilen, veien, kjørekomfort og trafikksikkerheten. Er ikke bota man skal uroe seg for hvis man blir "busta", er mere hvis du f.eks skulle kjøre på et lite barn. Du vil slite på et hvert punkt der bilen ikke er i henhold til forskriftene. Man kan også diskutere hvorvidt en kraftig senka bil er pent...... WhiteRaven101: Jeg har bestilt fra TMTtuning og kan anbefale de. Går for den handlelisten du la ut! Klarglass er fresht :) er jo like farlig å kjøre original bil som er myk som møkk! eller hva? kansje jeg tråkket deg på tærne da du har slike lexus lykter rundbaut på bilen din? Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiitfire Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 er jo like farlig å kjøre original bil som er myk som møkk! eller hva? kansje jeg tråkket deg på tærne da du har slike lexus lykter rundbaut på bilen din? neida, du tråkket ikke på mine tær. Selv syns jeg det er pent med klarglass-look. Har også sett mange pene biler med ettermonterte klarglass-lykter, og noen som ikke er fullt så pene igjen. Syns bare den måten du svarer på var litt provoserende. En bil skal ikke være myk som møkk, kis. da har du missforstått. Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 neida, du tråkket ikke på mine tær. Selv syns jeg det er pent med klarglass-look. Har også sett mange pene biler med ettermonterte klarglass-lykter, og noen som ikke er fullt så pene igjen. Syns bare den måten du svarer på var litt provoserende. En bil skal ikke være myk som møkk, kis. da har du missforstått. de bilene jeg har senket og ettermontert coilovers på har ikke vært myk som møkk. men de fleste biler med originalt understell er myke som møkk. jeg har ihvertfall tilgode å se en eldre bil som kler klarglass lamper, det passer liksom ikke med 20" kromfelger på en 1923 hotrod... Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhiteRaven101 Skrevet November 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Hvor får man kjøpt emblemfri grill i skikkelig kvalitet? Hos møller kanskje? Hva tar de for å lakkere den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 (endret) Gå for justerbart! ingen tvil spør du meg. Men ta å finn den høyden du vil ha, så tar du 4hjulskontroll snarest. jeg drøyde d 2-3 månder. pga felg valg å div, dekka framme e borte vekk nå :P Når d gjelde lykter, så har eg bestild mitt 3 par nå, har 2 originale par eg har triksa me. Alle har forskjellige smag, så e bare å prøva seg fram t du finne någe du e fornøyde me :) Å når någen spør et spørsmål her innpå forumet, så vil di hørra ka folk suns osv. Men d trenge ikkje å ver ein spydige tone øve d. Alle har forskjellige meninger. Smaken er som baken osv.... :P Kjør på med d du vil WhiteRaven ! Så har du kanskje någe alle andre ikkje har ;) Lykke til med fint prosjekt :D Endret November 7, 2009 av BjørnarGolf Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 hold det OEM av "styling"... 1.SENK(justerbart)min er familie bil så er bare å skru opp på vinteren når man trenger høy bil. 2. FELGER(ikke sharif felger) 3 osv osv. IKKE VR6 leppe, men GL leppe eller vento gl leppe fra 92mod(lik som US leppa) CLEAN org fangeren, men behold org profilen. lakk lykene sort innvendig(kanten og rillene) gjerne bygg om til vento front hvis øk, tilsier det.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg