ha|||on Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by Dinglevims Har vært "russ" i 2 år så det er teit å gi seg nå ;) Neida... Får vel si meg fornøyd nå, selv om det var veldig mye morsommere andre året når man vet hva man legger ut på. Er det morsommere andre året, sier du? Hmmm... *Vurdere å være snylteruss i 2005* :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Kast på en thorshov alu vinge så kan dere være "the slow and the bi-curious". Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Kill Bil (vol. 3 eller vol.4,7%). Wishkey in the car (Sangen) Not Fast Nor Furious Oceans (Sett in medlemmer på bilen her) lower expectations (madtv) bussolini (Sett in medlemmer på bilen her) Wheel Drive eventuelt xWD. Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Originally posted by ha|||on Er det morsommere andre året, sier du? Hmmm... *Vurdere å være snylteruss i 2005* :D Det fine med det andre året er at man vet hva man går til. Bla hadde jeg med meg MYE mer klær og en god sovepose til Stavanger i år, noe som gjorde at humøret var en smule bedre :) Er jo litt styr med hele russerakklet, men jeg vurderer meget sterkt å ta turen til Stavanger. Er jo ikke så stress det. Bare ordne en billett, en bukse (eventuelt gå uten) og muligens et hotellrom. Ren dass og en dusj er gull å ha. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Originally posted by Dinglevims Det fine med det andre året er at man vet hva man går til. Bla hadde jeg med meg MYE mer klær og en god sovepose til Stavanger i år, noe som gjorde at humøret var en smule bedre :) Er jo litt styr med hele russerakklet, men jeg vurderer meget sterkt å ta turen til Stavanger. Er jo ikke så stress det. Bare ordne en billett, en bukse (eventuelt gå uten) og muligens et hotellrom. Ren dass og en dusj er gull å ha. Vi fikk hverken vært i Stavanger eller Lillehammer, vi følte at det landstreff-opplegget var litt for fengselliknende... Men det virker jo som om vi tok feil der... :) Og dessuten, vi som hadde slik en helværst sportsvogn av en russebil hadde jo nesten påbud om å herje rundt på jorder og spole rundinger (spylervæskepumpe med diesel på bakhjulene), så da landstreffene ble holdt feide vi nok rundt i Akershus og kasta egg og sleit dekk. Og sov i rundkjøringer. Og jugde og lo. Fy flate russetida var knall! Alle russefolk er jo egentlig en eneste stor familie! (Hilsen en ha|||on i det sentimentale fredagshjørnet) ;) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 vi hadde en svart caravelle som het night riders, den var den eneste svarte russebilen...savner den og russetida azz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
75mk2 Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Beste russebilnavnet noensinne: badetiss! :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg