golfcab Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 vurdere å selge felgene jeg hadde planer om å bygge opp med bredere ytterbaner. det er orginalt bbs rs003 4x100. ET25. 2 senterdeksel mangler. felgene er hele uten alvorlige skader, men kantene på poleres opp. jeg kan også levere dem demonterte og med ferdig glassblåste senter slik at evt ny eier kan bygge dem sammen i ønsket bredde og ET. dette er ettertraktede, lette og sterke hjul som IKKE gis bort. bilde: http://images.bimmers.no/files/wpgr6xjhoe9n0i6maqhg.jpg Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 hei. Hva ligger prisantydningen på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet November 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 kommer nok til å gå for rundt 7 et sted Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet November 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 5000 er budet på nå Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Ryker disse åg på salg nå :P RM felgane du solgte t meg e nyoppussa å på golfen t våren ;) då bler d 8 framme å 9 bak ;) Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Ryker disse åg på salg nå :P RM felgane du solgte t meg e nyoppussa å på golfen t våren ;) då bler d 8 framme å 9 bak ;) det høres kult ut! ja vurdere det for å spare tid, skal både ta rust, sveise hjulbuer,lakkere og bygge twin turbo i den lilla i vinter så eg vurdere å kjøpe ferdige hjul for å spare tid Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 bud på 5500 Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 6000+ frakt er bydd Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet November 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 6500 bydd Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badnewsbertone Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 6500 bydd Noen som vet om 16" har samme navkapsler som 15" ?? Passer event. RM kapsler ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet November 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 prøvde med 15" rm, mener dem passet på, men rm har ulikt mønster så det ser jo ikke fornuftig ut. slike deksler er ikke så dyre nye Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Noen som vet om 16" har samme navkapsler som 15" ?? Passer event. RM kapsler ?? Ja 15" RS navdeksler passer på disse 16" erne siden disse har 30 skruer. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 6500 for RS003:oohh Det er jo gitt bort! Dissse er jo super-sjeldne Synd jeg nesten har brukt 50 lapper på felger så langt i år lol Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet November 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 6500 for RS003:oohh Det er jo gitt bort! Dissse er jo super-sjeldne Synd jeg nesten har brukt 50 lapper på felger så langt i år lol hvor skjeldne merner du? selges ikke for 6500, men du står fritt til å by:) selges dem ikke blir det 8.5" rundt hele e30en min Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg