jorn9zzl Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Hei, jeg lurte på om det er noen som har tilgang til autodata akkurat nå, og kunne hjelpe meg å finne ut litt info til en bil. Haster egentlig veldig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Har ikke tilgang til noe spesielt, men hva slags data ønsker du? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorn9zzl Skrevet November 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Finne ut hvilke tennplugger jeg skal ha til en peugeot 406 1.8 motorkode:lfz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Modell? Finner ikke den motorkoden du skriver på autodata. Hos meg står det LFX. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorn9zzl Skrevet November 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Du kan jo sikkert søke på regnr? YZ42499 Så bare på vikipedia at det sto LFZ, men kan hende det er LFX da:p Peugeot 406 1.8 1997 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Da får jeg opp: Navn: Eyquem Type: RFC52LSE Evnt, Navn: Bosch Type: FR7KDC Navn: Champion Type: RC8YCL Øverste står som originalplugg:) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorn9zzl Skrevet November 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Ok, takk :) tror du jeg finner BOSH pluggen på bensinstasjoner? Og så forresten at det var en LFY motor i eugodkjenningspapierene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 LFY ja, da blir det andre typer. Originalpluggen på LFY-motoren er: Bosch FR8LDC :) Vil tro du får tak i bosch-pluggen på bensinstasjoner, men det kommer vel an på hvor mange typer de dekker. Du får høre med de:) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorn9zzl Skrevet November 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 oj, så det litt seint. Var å kjøpte Bosch FR7KDC og satte dem inn. Og det var også den type plugg som var i bilen "Bosch FR7KDC 8+". Men i vognkortet står det at det er en 406 8*LFY. Så da har jeg kanskje vært feile plugger som har stått i? Har nemlig et problem med at den ikke går fint på tomgang og ved gasspådrag "hakker" den og plutselig nykker den og får den kraften den skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg