bergaustvestre Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 har tenkt å kjøpe en 99 mod A4 med mistenkelig lav km stand, er det mulig å "tukle" med km på disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 (endret) det er mulig å tukkle med kilometerstanden ja... http://www.finnfeil.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2&products_id=28 Endret November 8, 2009 av Slippern Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergaustvestre Skrevet November 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 såpass ja, han sier han har fullt servicehefte så da står vel km oppført der, men det går vel ann å "fake" den å. jeg vet at selgarn har mekaniker kompiser i VAG kretser så da er det fort gjort å tenke det. får vel ikke i pose og sekk så det er vel bare å handle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Du kan jo kontakte møller og spørre fint om den kilometerstanden du sitter på er riktig eller ikke for bilen. De utleverer ikke servicehistorikk, men de er behjelpelig med info rundt kilometerjuks. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergaustvestre Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 ja nå har jeg gjort akkurat det og fikk vite alt som er verdt å tenke på. historikk i norge og tyskland. Bilen som er 99mod har ikke vært på service i tyskland før 2003, litt mistenkelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Er ikke umulig at bilen har vært eid av en som kan å ta vare på den da. Skjønner ikke hvorfor folk er så jævla skeptisk til kmstand uansett jeg. Det som teller er hvordan og hvor den har vært kjørt. Og om du først finner en bil i god stand med lav kmstand og fin pris, så er det ikke så smart å nøle og være så alt for skeptisk, fordi slike ting forsvinner fort. Og om du skal ha deg en Audi så tror jeg du før eller siden bør lære deg å skru, om ikke så kan det bli ubehagelig kostbart å eie en slik perle. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergaustvestre Skrevet November 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Er ikke umulig at bilen har vært eid av en som kan å ta vare på den da. Skjønner ikke hvorfor folk er så jævla skeptisk til kmstand uansett jeg. Det som teller er hvordan og hvor den har vært kjørt. Og om du først finner en bil i god stand med lav kmstand og fin pris, så er det ikke så smart å nøle og være så alt for skeptisk, fordi slike ting forsvinner fort. Og om du skal ha deg en Audi så tror jeg du før eller siden bør lære deg å skru, om ikke så kan det bli ubehagelig kostbart å eie en slik perle. skjønner hva du mener,men sist jeg tok kontakt med selgern sa jeg at jeg kjøper bilen vis han tar den på NAF test først, på min regning selvfølgelig. Og det hørtes ikke ut som han var så gira på det, det er sikkert 2 uker sia, har ikke hørt noe mer fra han og bilen er fortsatt til salgs. for å si det sånn, så er en slik bil for meg kunn et leketøy siden jeg har tilgang til flere biler og sykler. så derfor er jeg ikke desperat for å handle, dukker alltid opp en ny bil vis ikke han tar kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg