G_Yog Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Lurte på om noen vet om no plass man kan få tak i et trekk til å trekke over sveiseapparatet når det ikke er i bruk? For å beskytte det mot støv.. Gjelder et lite tig apparat for min del.. Noen forslag? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Du kan jo feks kontakte disse: http://www.lupro.no/products/services.php å få de til å lage et trekk i PVC duk til deg, på mål fra deg.. Har fått lagd til div der til bla. utegrill etc. bra kvalitet, og meget beskyttende materiale. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Trenger ikke noen duk til å dekke til apperatet med, særlig ikke hvis ikke du bruker veldig mye vinkelkutter i samme rom. Har aldri sett noen som dekker til sveiseapperatene heller. Det er også veldig enkelt å rengjøre apperatene, og du trenger ikke gjøre det ofte :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 de selger rimelige trekk for MC på biltema. bør funke fint til å dekke over ett sveise apparat ;) men det er strengt talt ikke nødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Lurte på om noen vet om no plass man kan få tak i et trekk til å trekke over sveiseapparatet når det ikke er i bruk? For å beskytte det mot støv.. Gjelder et lite tig apparat for min del.. Noen forslag? Godt tenkt men mener det er unødvendig. Vi har 3 sveisemaskiner i sveise/sliperommet vårt og har rutine på å blåse bort støv inne i maskinene hver 6 mnd. Mer en bra nok og støv vil uansett komme inn trekk eller ei. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet November 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 Takker for svar. Greit nok at det kanskje ikke er nødvendig, men jeg liker å dekke til apparater når jeg driver med ting som avgir mye støv. Kommer nok til å kjøpe et trekk som på bildet(egentlig til verktøyskap) Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg