mysterio90 Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Hei. På 95-96 modellen har man 2 funksjoner på rattet. På venstre side har man Cruise Control på høyre side er det 2 knapper det står Accel og Decel(hvis jeg husker riktig) på. Hva er de til? Hvordan fungerer de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Accel = accelerate. Decel = decelerate. Du øker og senker farten når du bruker CC med disse. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mysterio90 Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Hva er CC? Jeg prøvde selvfølgelig de knappene mens jeg kjørte, ingen tegn til noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 CC, CruiseControll. Har du aktivert cruisecontrollen da? På endel biler må man trykke på en knapp som aktiverer cruisecontrollen, for så å aktivere den igjen når du har kommet opp i ønsket hastighet, så bruker du Accel og Decel for å øke og senke farten. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mysterio90 Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 CC, CruiseControll. Har du aktivert cruisecontrollen da? På endel biler må man trykke på en knapp som aktiverer cruisecontrollen, for så å aktivere den igjen når du har kommet opp i ønsket hastighet, så bruker du Accel og Decel for å øke og senke farten. Skjønner det nå..Jeg bruker CC veldig mye og da pleier jeg å bremse/gasse hvis jeg skal endre fart og så bruke CC knappen igjen. Men nå som jeg vet hva Accel og Decel brukes til så gleder meg til å teste det.. Hjertelig takk for svar og hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg