mnx Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Noen som vet hvor jeg får kjøpt denne grillen, eller hvilket merke det er på den? Det er til Audi A4 B5. Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 må jo ha ringene.. har du ikke sett han i s-line reklama da??? he he.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Kjetilr må jo ha ringene.. har du ikke sett han i s-line reklama da??? he he.. Hehe, jo den er fin den reklamen. Grillen min er så stygg skjønner du, den er ikke jevnt svart. Virker som om det er masse bøss på den. Så den må byttes. Noen andre forslag da? Med eller uten ringer? S4, RS4? Vil ikke ha emblemfri nettinggrill, hadde det før, og det kledde ikke bilen så godt, når resten var orginalt. Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by mnx Hehe, jo den er fin den reklamen. Grillen min er så stygg skjønner du, den er ikke jevnt svart. Virker som om det er masse bøss på den. Så den må byttes. Noen andre forslag da? Med eller uten ringer? S4, RS4? Vil ikke ha emblemfri nettinggrill, hadde det før, og det kledde ikke bilen så godt, når resten var orginalt. kjøp en s4 eller rs4 grill hos vag.. ikke dyrt.. s4 grillen kostet ikke mer enn 800 kr.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Har du det på din? Har du noen bilder av bilen din forresten? Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Ingen bilder enda.. men skal ta. grillen min kommer snart, sammen med de nye baklyktene... gleder meg.. er stort sett standard bilen, bortsett fra eibach senkesett og alu s4 chrome speil. bilder fra i sommer.. før mods... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Kjetilr Herlig bilde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by mnx Har du det på din? Har du noen bilder av bilen din forresten? Her er bilde av s4 grill hvis du lurte litt på hvordan den ser ut.. Hadde rs4 grill før.. satte på s4 grill og må si jeg liker den bedre. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by mnx Noen som vet hvor jeg får kjøpt denne grillen, eller hvilket merke det er på den? Det er til Audi A4 B5. Alle hadde svar, men ikke på spørsmålet... Tror det er Mattig i Tyskland som leverer emblemfri grill til A4. Vet ikke hvem som er importør i Norge, kanskje Norsk bildelsenter kan skaffe en "billig" (les: dyrt) :) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by mnx Noen som vet hvor jeg får kjøpt denne grillen, eller hvilket merke det er på den? Det er til Audi A4 B5. Grillen på bildet er kjøpt hos Ingo Noak Tuning i Tyskland.;) Chromelisten rundt er fra originalgrillen. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Januar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by LupoB0Y Grillen på bildet er kjøpt hos Ingo Noak Tuning i Tyskland.;) Chromelisten rundt er fra originalgrillen. Takk for svar:) Er det noe stress å flytte chromelisten? Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Januar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Side med oversikt over tyske tuningshopper. http://www.tuning.de/mse/mse_aussteller.php :) Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by Jens Herlig bilde... tatt på hytta i sommer som var...:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
earthq Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by Kjetilr Ingen bilder enda.. men skal ta. grillen min kommer snart, sammen med de nye baklyktene... gleder meg.. er stort sett standard bilen, bortsett fra eibach senkesett og alu s4 chrome speil. bilder fra i sommer.. før mods... Jeg har nesten helt lik bil som deg. Satte på S4 grill i dag. Skal ta bilder av den i kveld / morgen. Får ikke gjort det nå fordi bilen står på bukken.. bytte litt svidd clutch :) Men uansett, det ble ganske kult med S4 grill på den. Siter 98 Audi A4 Turbo Quattro x 92 Audi 100 2.3 E x 00 Aprilia RS 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
earthq Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Tok et lite bilde med mobilen nå.. ble ikke så veldig bra det men.. Er litt trangt foran bilen.. Her kan du i hvert fall se litt hvordan det ble.. Tar flere bilder i kveld :) Siter 98 Audi A4 Turbo Quattro x 92 Audi 100 2.3 E x 00 Aprilia RS 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg