earthq Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Takk takk :) Jeg er ganske fornøyd med den selv og.. Det rare er at det er omtrent den billigste grillen man får tak i og.. også er det orginalgrill fra audi, selv det er ikke værst :p heh. Jeg synes heller ikke at helt emblemfrie griller er så veldig pent.. Da liker jeg heller s4 grillen er mye bedre.. Siter 98 Audi A4 Turbo Quattro x 92 Audi 100 2.3 E x 00 Aprilia RS 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by earthq Jeg synes heller ikke at helt emblemfrie griller er så veldig pent.. Da liker jeg heller s4 grillen er mye bedre.. Helt enig... hadde rs4 grill før men må si jeg liker s4 grillen bedre.. og den passer jo mye bedre til s4 fronten.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by mnx Noen som vet hvor jeg får kjøpt denne grillen, eller hvilket merke det er på den? Det er til Audi A4 B5. Kan ligne litt på en mattig grill også ,men uten chrome lsta rundt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by snerhus Jeg synes de er MEGET ulike jeg... Den grillen med kromlista er MYE penere... Den komme vel fra A4'en (som er solgt) til lowrider_a4? Eller tar jeg helt feil..? :rolleyes: Den kommer fra lowrider_a4 ja:) Lupoboy nevnte tidligere i tråden at chromlisten var flyttet fra orginalgrillen. Er det mye arbeid eller? For da er det jo bare og kjøpe mattig grillen, og flytte over lista. Uansett, chrome-listen _MÅ_ jeg ha, det er litt av pointet:) Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg