bevven Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 noen som vet hva drivreima på audi a4 1996 mod driver? dynamo og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Vannpumpe(Vifte), servo, og dynamo ja ;) Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyperstein Skrevet April 28, 2011 Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Hvordan byttes denne? Jeg får reima på de to største skivene men får ikke dratt reima rundt den minste skiva(nederst mot bakken). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet April 28, 2011 Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Må slakke på strammeren... Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyperstein Skrevet April 29, 2011 Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 Får jeg gjort det på en enkel måte, eller må jeg av med front? Ser en skrue på delen som holder på strammehjulet men kan ikke se at den vil slakke det betydelig, da det er et festepunkt til som er nokså vanskelig å komme til(uten at jeg er noen særlig fagmann...) Setter pris ytterligere tips:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrsom Skrevet Mai 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 Du setter den på alle utenom den største hjulet nederst, så må du få en annen til å dytte ned på den øverste hjulet (strammeren) mens du spretter på reima nederst. Skal legge ut et bilde om jeg finner det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg