Gå til innhold

Hei og hå! DLS?

Ranger emnet

algaman

Anbefalte innlegg

Originally posted by PrinsWilhem

Kenwood rokker front og dører her.

JBL Decadere i hattehylla er klart ett must..

Correct me if im wrong men er ikke JBL Decade 6x9 høyttalere. Det er fult mulig å spille høyt med 6x9 men thats it . I min mening ødelegger de lyden betydelig da de produserer store deler av lydspektret. Komponentsett med forsterker er et must er min mening. Heller et billig komponentsett enn hvilken som helst 6x9.

Build hard Play Loud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by algaman

hallo..jeg er veldi nysgjerri på hva folk har å si om DLS serien her inne jeg...både fra de som liker det,de som isje liker det og til slutt de som har peiling ;)

for jeg har ingen peiling og bare lurer litt rundt omkring

En kompis har et DLS frontsett til 5000kr. Består av 6,5" bass 2,5" mellomtone og 1" diskant. Og det spiller pent,rent og VANNVITTIG HØYT!!

Tror man må opp i den prisklassen innen DLS for å få noe " bra ".

Ellers ville je satset på Focal, infinity , MB Quart osv når det gjelder frontsett

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et DLS MS5 komponentsett, og vil sei det spiller meget bra, står for tiden montert i moderen sin bil i vente på at eg skal få kjærra klar..

Dette spiller reint og fint, basser også ganske bra..

2 kammerater har DLS CA30 forsterkere, og desse fungerer også meget bra, har ikke noe mer erfaring med desse, men de har vertfall overlevd så lang :)

-91 Bmw e36 325i Sedan

-86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest

X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DLS er kvalitetsvarer som er blitt mye brukt i konkurranser. DLS er bra saker, men mye er ganske dyrt.

Jeg bruker ikke DLS selv, men jeg kan si så mye som at det har vært under vurdering.

Men for all del: Man kan få det meste til å spille heftig..... Både høyt, pent og balansert..... Men det kommer ofte mye ann på hvordan man installerer og bygger anlegget sitt... det er ikke bare komponentene som spiller inn her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringen min med DLS er VELDIG, VELDIG, VELDIG bra.

Selv har jeg:

DLS Frontsett

DLS ULTIMATE PRO 5" UP - 35 (5,25" midbass, 2,5" mellomtone dome 1" diskant) 3-veis system med delefilter. - 5195,-

DLS Sub

DLS Magnesium MW-112 - 2490,-

Forsterkere

DLS CA - 10 monoblokk - 5490,-

DLS REF-200 4kanaler - 5690,-

Head-unit

Pioneer DEH-P9400MP - 8995,-

Kondensator

1farad DLS

Kabler, fordelere og sikringholder osv fra DLS

Sum = ca 30.000 + ca 10-20.000 for alt som sku til for å få bygd det. Har da diskanta i speilhuset, 2,5" på dashbordet og 5,25" i kickpanelet i gulvet. Subben baki (lukket kasse)

Dette spiller UTROLIG pent og veldig høyt. Jeg har en veldig presis og god bass. Spilte 143db på elverum. (stilte kun for å sjekke, ikke bygd for db drag i det hele tatt. Var der og var gratis og prøve og derfor bare testa jeg) Har da bare en sub!

Jeg kan virkelig anbefal DLS til alle! Det er ett veldig bra merket.

Som sagt før i tråden så lønner det seg og gå litt opp i pris!

Generelt er DLS litt dyrt ja, men det er også VELDIG god kvalitet.

Det anbefales også veldig og ha tidsforsinkelse som det er i min pioneer spiller. Den har også 3 Hi-Volt linjeutganger så du kan styre nesten hver høytaler. Både høyde bredde og lydnivå!

Utrolig fett center"bilde"!

Mvh

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider