Sigillum Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Har en 2000mod Cherokee XJ med 2.5TD motor, Men finner ingen som har chip til denne motoren. Noen som vet hvor man kan skaffe dette evt hvis det er mulig!!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Finnes ikke, da det ikke er noen elektronisk styring av dieselen på disse motorene. Det eneste du kan gjøre er å skru opp pumpe-trykk (mer diesel) og ladetrykket manuelt. DOG, det er ikke kjent for å være veldig slitesterke motorer, så hold den så orginal som mulig er mitt tips... og bytt Støtstenger til ny "forsterket" type, da disse er en svakhet på disse motorene. Støtstenger koster noe sånn som 400kr elns fra 4x4-butikken har jeg hørt. Pga alle problemene med VM-dieselen (2,5TD til Cherokee & G Cherokee) kjøpte jeg Bensin-Jeep istedenfor.... blir VARM om vinter'n, skuddsikker og billige deler. Men slurper en del bensin da...men nå har jeg 5000 km i året på min GC...sier litt om hvor mye den går i året :) (Trekkvogn for bilhenger ONLY) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg