VST Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Hei. Holder på å skal teste ut et nytt frontsystem i bilen min. (93 mod e36) Sleit litt med å få løs "gitteret (eller hva jeg skal kalle det) i døren. Prøvde meg litt med å få det ut med å press et skrujern under langs kanten, men fikk det ikke helt løst. Prøvde ikke så mye, og ville heller ikke bruke så mye makt. Redd for å ødelegge noe. Er bare origianal-høytalerne som står i nå. Noen tips om hvordan jeg får tatt av gitteret? Noe spesielt triks for å lett få det løs. (er sikkert veldig simpelt, men jeg har ikke all verden erfaring med slikt...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diskey Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Kjøp deg Heyns manualen der står det punkt for punkt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 ta av dørtrekket.. enklest og da kommer man bedre til elementet .. Døra sitter med clips.. bare å rive av.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg