Senden Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Selger sommerhjulene mine, er 4 stk OZ Supertourismo GT med dekk(215/40R17). Farge er grå/sølv (alu-felg-farge:p) med sort "OZ Racing" skrift rundt navet. et40 ca, boltsirkel 4x100. 2 av felgene er 100% strøkne, en har lakkriper inni, og en har et bittelite merke (mindre enn en halv lillefingernegl) på kanten. er så lite at dekk med rim protector vil skjule dette helt. eventuelt en kveld med sandpapir og dekklakk, så har du 100% strøkne felger. ingen av felgene har antydning til kast, og alle 4 er trill runde. har også 20mm hubsentriske spacere og lengre hjulbolter som passer bmw e30, med disse bygges hjulene fint ut mot hjulbuen på e30 :) prisant. 6k, men bud vurderes:thumb 99242906 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senden Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 bildelink: http://img687.imageshack.us/g/img2121g.jpg/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senden Skrevet November 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 noen? går billigere uten bolter og spacere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 noen? går billigere uten bolter og spacere Hvor mye billigere uten spacere og bolter? Tar du imot andre felger og dekk som delbetaling? I såfall, hvilken boltsirkel har du? Jeg har mange typer dekk og felg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senden Skrevet November 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 uten spacere er siste pris 4500. er det jeg MÅ ha for å få bmw'n på veien igjen etter jeg dro av.. mindre enn det beholdes dem og pusses opp selv, siden jeg da ikke får den på veien før lønna kommer.. dekka som er på holder fint en sesong til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senden Skrevet November 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senden Skrevet November 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 tilbudet på 4500 står fram til onsdag kveld. da kommer lønninga, så da MÅ jeg ikke selge lengre. etter onsdags kveld er prisen 6 lapper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg