funkmobile Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 God kveld godt folk :) Har endelig fått farten opp å tatt noen bilder av bilen eg var i Oslo å henta forgje uke. Er veldig dødt på Seat-delen, men får da prøve! Bilen er en 1.6 sport som nettopp har runda 100k km. Ikke noe reserbil, men trenger en som bruker lite bensin. Den er bra utstyrt med fult sportskinn, digitalt klima, stort orginalanlegg, kupevarmer og en del anna stasj. Er også sportsunderstell på bilen. Noen som har noen forslag til ka eg kan gjør med bilen? Har tengt litt på å sette på cuprafangere, men det gjør alle så vurderer å bare lakke lister, senk og felg. Men eg er også blitt glad i understellet som er på bilen, så vurderer senkefjærer for å holde noe av karakterestikkene til understellet som det er nå, ka tror folket om det? Og er det noen som har gode forslag til felg? Haakon Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet November 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Da har eg bestilt med xenon til tåkelysene. Tengte å prøve i tåkelysene først siden eg alt har linselykter der, blir det bra bestiller eg nye lykter med linser og monterer fult xenon. Fikk tak i et billig sett med canbus så eg ikke får feilmelding på at ei pære er ødlakt. Har også fått gitt den en god vask innvendig og utvendig og funnet en del lakkskader som steinsprut og noen små parkeringsbulker, men ikke mer en eg hadde rekna med. Noen som har en ide om hva prisen blir på å ta steinspruten hos lakkerer? Har desverre ingen utstyr/vektøy for å gjøre det selv. Haakon Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg