drftboy Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 motoren har vært ute av bilen for lenge, og jeg er totalt blind når det gjelder bil el. den lille lednings stompen inne i fordeleren smelter når jeg prøver å starte. hva er galt, gikk som den skulle før jeg tok den ut. b21 gasser turbo, ps det er ikke gnist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Sjekk at du ikke har satt begge ledningene på coilen på samme side! Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 er vel ledningen på stiften som er oppmarna, bytt den ut, kanskje du får gnist og:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg