Gå til innhold

Petter Solberg og skatting til Monaco!

Ranger emnet

ford4fun

Petter Solberg og monaco  

99 stemmer

1. 1. Petter Solberg og monaco

• Helt greit!
      49
    • Nei, fy fae.. Skattesnyter!!
      14
    • Seriøst! Det driter jeg i!
      36

Anbefalte innlegg

Originally posted by funkes

"Hvor mye kostet det der da?" er vel det spørsmålet som er mest stilt i Norge.

nr 2 er "hvor fikk du pengene fra" eller "hvordan fikk du råd til det"

men men, blir nokk bra en gang her og i landet......hvis vi bare lærer og unne hverandre mer en de har selv

mine 500USD....:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Oi det var mye penger...er du sånn pappa gutt eller?

HEY!! Der er misunnelen inne i bildet igjen. :D

Neida. Men om Petter velger å bo her eller i monaco så driter jeg langt i det. Vi betaler oss jo i hjel på skatter og avgifter det nisselandet vi bor i så jeg skjønner han godt jeg.

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg for min del gir faen i at jeg må betale den skatten jeg må betale.. men jeg gir også faen i hvor petter bor..hehe... men jeg ville ikke ha flytta herfra.. jeg liker detta landet.. men for petter som ahr snørrundreogtreåførr reisedager i året er det sikker greit å bo litt mer sentralt enn norge ;P

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kan disse ski og motorgutta bo hvor de vil, men det som kan bli et problem er hvis mange gjør det samme. Som norsk statsborger så har en krav på å få de samme godene som vi som betaler inn til kassa.

Kanskje en gang langt frem i tid så vil det være så mange som lever på våre goder at vi som har betalt i alle år ikke får mulighet til å benytte de. Bare se på pensjonsmulighetene til oss yngre i fremtiden, hva blir det neste? at alle må ha sykeforsikring? Sier ikke at Petter er noen grunn til det, men alle som kan må være med å dra lasset er min mening.

Nå skriver sikkert noen at vi har oljemilliarder osv.. Helt enig, men hva skal vi leve at når vi har tømt fondet og nordsjøen? Skal alle selge Herbalife til hverandre??? Hvem skal betale velferden i feks 2070??

huff detta ble politisk..;)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetilr: det du sier er at vil at solberg skal betale for dine legereginger, skolepenger, pensjon og sykehjem?? for jeg tror ikke han kommer til å bruke 5 øre av dine skattepenger til sine goder.. ungen hans kommer nok til å gå på privat skole, privat sykehus, privat avrusings klinikk, privat sykehjem osv.. tviler sterkt på at du ser noen som tjener 30 mill i året i en offentlig kø til noe som helst.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Kjetilr: det du sier er at vil at solberg skal betale for dine legereginger, skolepenger, pensjon og sykehjem?? for jeg tror ikke han kommer til å bruke 5 øre av dine skattepenger til sine goder.. ungen hans kommer nok til å gå på privat skole, privat sykehus, privat avrusings klinikk, privat sykehjem osv.. tviler sterkt på at du ser noen som tjener 30 mill i året i en offentlig kø til noe som helst.

det er korrekt det, men bare håper ikke alle tenker slik.. da vil vi sitte igjen uten noe av disse godene. Jeg sier ikke at akkurat solberg skal betale, men dette er noe vil alle er med å støtter.. hvertfall vi med jobb, selv om det er blitt få av oss. Har faktisk vært utrolig syk og er blitt bedre takket være vårt velferdsamfunn.

Selv om solberg ikke vil stå i kø noen gang så vil han nytte goder av samfunnet uansett hvordan en ser det, pluss at han har hatt nytte av det før.. slik de fleste innbyggere i norge har.

om 100år er alt glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du sier at han ikke har betalt skatt før eller kommer til å gjøre det når han kommer tilbake og kommer til å tjene en normal lønn igjen?? mens han er i utlande kommer han ikke til å nyte av norske goder.. + at jeg tipper de 10 mill han hadde lyst til å gi til en trenings hall hadde dekket opp allt som han kunne trenge av norge i all fremtid.. tjener man 2 mill i året så flytter man ikke til utlande.. har man et kjempe konsern i norge så behøver man ikke å flytte ut+++ dette gjelder først og fremst personer som kommer til å tjene mye penger i en begrenset periode som tar skritte å flytter.. så jeg tror du kan være trygg på at det ikke er så mange som kommer til å gjøre dette i fremtiden heller..

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du sier at han ikke har betalt skatt før eller kommer til å gjøre det når han kommer tilbake og kommer til å tjene en normal lønn igjen?? mens han er i utlande kommer han ikke til å nyte av norske goder.. + at jeg tipper de 10 mill han hadde lyst til å gi til en trenings hall hadde dekket opp allt som han kunne trenge av norge i all fremtid.. tjener man 2 mill i året så flytter man ikke til utlande.. har man et kjempe konsern i norge så behøver man ikke å flytte ut+++ dette gjelder først og fremst personer som kommer til å tjene mye penger i en begrenset periode som tar skritte å flytter.. så jeg tror du kan være trygg på at det ikke er så mange som kommer til å gjøre dette i fremtiden heller..

for min del så tviler jeg på at petter vil begynne som maler igjen.. hehe.. Men kan hende at han finner på noe..

Neida... er nok sant som du sier, de med penger vet å sno seg unna uansett.. værre for en vanlig industriarbeider som skal betale sitt. Vet hvertfall selv at jeg har kostet samfunnet utrolig mye penger iform av min egen sykdom og har nok betalt tilbake mye av det når jeg runder 50.. :)

Det som er

om 100år er alt glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ at solberg skatter til alle de landene han kjører i.. vil norge ha penger av solber og resten rally av sirkuset så får de starte en VM runde her i norge

det jobbes det med, men ikke enkelt når en ser vilken dimensjon et slikt arrangement er .. men trenger ca 5000 personer til vakthold,parkering, osv.. når en ser hvor vanskelig det er å få folk til å gjøre en innsats frivillig idag så kan det bli vanskelig..+ at en vet jo hvor "lettvint" der er å få til ting idag.. Grunneiere osv er utorlig vrange. Knekk et grein hos en bonde så er den etappa avlyst neste år.. huff.. vanskelig, men jeg håper jo at det kan blir noe av..

men nå har jeg vært off topic lenge..;)

om 100år er alt glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider