TrustNo1 Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Har en audi A4 1.8t 2001 mod som har fått ett merkelig problem. Innimellom når man vrir på tenninga så begynner lyset i instrumentpanelet å pulsere. Først trodde jeg kanskje det kunne skyldes noe dårlig jording, men i og med at pulseringen går rytmisk så tviler jeg på at det er tilfellet. Har noen vært borti noe lignende, eventuellt vet hva som måtte gjøres? Foreløpig så pleier det å gi seg etter noen minutter, men det har gradvis blitt værre. Bensinmåleren fungerer heller ikke mens dette pågår. Siter 1993 Toyota Mr2 turbo på glade sommerdager 2001 1,8t Audi A4 Quattro på triste vinterdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Hadde samme symtpomet den dagen batteriet mitt dauet. Da var jeg på nippet til å være tom for spenning. Det hoppet opp og ned ja, og inspanel lysene begynte å lyse. Så det er kanskje en dårlig jording likevel :) Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrustNo1 Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Bilen starter fint og blinkingen skjer i en spesiell rytme. Selv om den står på lenge så er det alltid samme rytmen den blinker i. Må vel nesten være en elektronisk feil da? Husker ikke akkurat rytmen, men det var noe slik som 2-3 kjappe blink, så ett lite opphold og 2-3 kjappe igjen. Var iallefall likt hele tiden. Siter 1993 Toyota Mr2 turbo på glade sommerdager 2001 1,8t Audi A4 Quattro på triste vinterdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Du bør sjekke bilen din med vagcom da, det finnes en diagnoseenhet i instrumentpanelet ditt. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg