jsd92 Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Hei. Noen som har lyst og modde min gammle traver av en 245. Er ett nyskaffa prosjekt, men er litt usikker på hvordan jeg skal satse på og få den. Noen som har lyst og lage litt i photoshop, så hadde jeg blitt glad:thumb Gjerne flere bidrag om noen orker. Mvh jsd92 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsd92 Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Hvordan får jeg lastet opp bilder her egentlig? Funker ikke :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 http://www.photobucket.com registrer deg og kopier ''IMG CODE'' inn her Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsd92 Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Takk for svar,, noen som vill fikse litt på den ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsd92 Skrevet November 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 ingen som orker ? sette på noen fete felger, senke, style , sote ruter ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Hvis du ikke likte det kan jeg endre den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 5min: gjorde ikke så mye, bare noen småting menmen.. hope you like it;p:well: Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 91 Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Her er en til:) [/img] SÅNN skal en Volvo se ut ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marla Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Måtte prøve meg jeg også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Måtte prøve meg jeg også:) http://www.stroemme.no/ ~ Marla / diverse / volvo.jpg [/ IMG] [/ quote] Du glemte å senke! :knock::nono::iconsm:chairshot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marla Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Måtte prøve meg jeg også:) http://www.stroemme.no/ ~ Marla / diverse / volvo.jpg [/ IMG] [/ quote] Du glemte å senke! :knock::nono::iconsm:chairshot Ja det gjorde jeg visst :) Tok Volvoen på rappen før jeg dro fra jobb ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Ok ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg